anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie wysyłałem zamówienia od ponad tygodnia.

Client:107202431
#7 Wielbiciel#

Dobry wieczór . Moje zamówienie nie zostało wysłane od ponad tygodnia. Próbowałem się z nimi skontaktować, ale nie odpowiadają. kiedy zamówienie zostanie wysłane? Czy mogę anulować i odzyskać pieniądze?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:107202431 Rozpocznij dyskusję ze sprzedającym. Będzie musiał przesłać wyjaśnienia w ciągu 24 godzin. Jeśli tego nie zrobi, nasz pracownik włączy się do sprawy.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów