Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedawca nie uznaje usterki lustrzanki. Ja twierdze że jest uszkodzona. On,że sprawna.
Aparat silnie nie doświetla zdjęć /5ev/. Mimo niskiego przebiegu ok.6k jest to podobno częsta usterka w Pentax-ach /K50/. Mimo przesłanych miniatur wykonywanych w różnych ustawieniach sprzedawca upiera się, że aparat wysłał sprawny /choć obiektyw sprzedał wcześniej a aparat leżał w pudełku/ a winą jest użycie "niekompatybilnych" obiektywów lub brak mojej wiedzy jak zrobić zdjęcie w Programie. Po długiej wymianie korespondencji zaproponował abym odesłał aparat a On ustosunkuję się do reklamacji. Ale nie wiadomo jak szybko bo nie ma obiektywu i panuje wirus. Ponieważ sprzedawca nie sprawia wrażenia uczciwego obawiam się pozbawienia i kasy i przedmiotu. Jest to sprzęt precyzyjny i odsyłając może się okazać,że sprzedawca wymyśli różne wersje zdarzeń niekorzystne dla mnie. W ostatnim poście zasugerował , że sprzęt uległ uszkodzeniu w transporcie /przesyłka była dobrze zabezpieczona i nie uszkodzona/ lub zrobiłem to ja. Po tej informacji zapaliła mi się czerwona lampka, że coś kręci.
No w 14 dniach, później jest uznana. Ile czasu minęło od zakupu?
Przesyłka dotarła 29.10.
To nie ma znaczenia. Jeśli kupiłeś od osoby prywatnej, przekroczenie czasu 14 dnia na odpowiedź na reklamację nie oznacza jej uznania. Odeślij towar i domagaj się zwrotu wpłaty, jeśli faktycznie jest wadliwy. Gdy nie otrzymasz pieniędzy, wystąpisz z wnioskiem do POK.
@mircool5 Odeślij towar, jeśli sprzedawca nie będzie chciał zwrócić wpłaty, możesz wystąpić o jej zwrot z Programu Ochrony Kupujących.
https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
Przy sprzedaży prywatnej nie obowiązuje czas 14 dni na rozpatrzenie reklamacji.
Co jeśli stwierdzi,że aparat wysłał sprawny a ja zwróciłem uszkodzony.
Wystąpisz o zwrot wpłaty z POK. Zrób sobie jakąś dokumentację, zdjęcia, film, abyś mógł udowodnić, że sprzęt jest uszkodzony.
Sprzedający ma prawo do żądania odesłania towaru, celem rozpatrzenia reklamacji. W razie czego - zawsze pozostaje Program Ochrony Kupujących, z którego zapewne bez problemu odzyskasz środki.
Ponieważ dyskusja na chwilę obecną wygląda tak, sprzedawca-ja wysłałem sprawny, kupujący-ja otrzymałem uszkodzony jak mogę liczyć, że reklamacja zostanie uznana.