anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Niedotrzymanie umowy sprzedaży przez [edycja]

38202771
#7 Wielbiciel#

W dniu 5 lut 2025, dokonałem zakupu skrzynka elektryczna i stycznik modułowy od ELECTRO 24 .

W dniu 7.02. o godzinie 12:30 zmienił się status przesyłki na dostarczona, pomimo że nie została do mnie dostarczona na podany adres. Próby zgłoszenia reklamacji u sprzedawcy jak i w firmie kurierskiej nic nie dały. do dnia dzisiejszego moja sprawa nie została załatwiona. Allegro również nic z tym nie robi. 

Widzę ze w tym kraju chroni się nieuczciwych sprzedawców.

Poniżej przesyłam moją korespondencję z wiadomości Allegro 

 

Rozmawiasz z: [edycja]
10 lutego
38202771_0-1742809174543.jpeg

 


Proszę o wyjaśnienie dlaczego pojawiła się informacja że przesyłka została odebrana jak ja jej nie otrzymalem

16:41

 
38202771_1-1742809174544.jpeg

 

Dziękujemy za kontakt. Odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe.

16:59

 
11 lutego
38202771_2-1742809174545.jpeg

 

Re: Pytanie o zakup: SKRZYNKA ELEKTRYCZNA ROZDZIELNICA NATYNKOWA IP40 DYMNA 1x8 + 1 inny przedmiot

Dzień dobry,
kontaktujemy się z allegro w celu uzyskania informacji.

Pozdrawiam
[edycja]

rozwiń

 

06:31

 
26 lutego

Witam serdecznie. widzę że moja sprawa została zamieciona pod dywan. Minęło już 14 dni od ostatniego kontaktu i ani państwo ani też Allegro nie interesuje się wyjaśnieniem problemu. .

17:41

 

 

Chatbot Allegro 17:41

 

Psst! Tu Allina, czatbot Allegro. Zanim wyślesz wiadomość do sprzedającego, mam małą podpowiedź!

Jeśli Twój zakup jest w jakimś stopniu wadliwy, możesz złożyć reklamację. Więcej na ten temat przeczytasz w naszym artykule.

Warunki reklamacji sprawdzisz w ofercie.

  1. Znajdź interesującą Cię ofertę.
  2. Przejdź do zakładki Reklamacja.
  3. Zapoznaj się z warunkami reklamacji. Sprzedawca opisał tam, w jaki sposób zwrócisz wadliwy towar.

Pamiętaj, aby w zgłoszeniu podać jak najwięcej szczegółów dotyczących wady/uszkodzenia. Przyspieszy to proces reklamacji. Czas na jej rozpatrzenie to 14 dni.

 

 

Wiadomość „Witam serdecznie. widzę że moja sprawa została ...“ wysłana. Poczekajmy na odpowiedź sprzedającego. Miłego dnia!

 

Czy odpowiedź Alliny Ci pomogła?

 

 

27 lutego

 

Re: Masz nową wiadomość od użytkownika [edycja] w Centrum Wiadomości

Dzień dobry,
allegro nie wyjaśniło co stało się z paczką. Została złożona reklamacja.

Pozdrawiam
[edycja]

rozwiń

 

07:05

 
17 marca

Widzę że nie zależy wam na wyjaśnieniu sprawy.

 

Allegro również umywa ręce. Oby tak dalej

20:45

 

 

Chatbot Allegro 20:45

 

Psst! Tu Allina, czatbot Allegro. Zanim wyślesz wiadomość do sprzedającego, mam małą podpowiedź!

Jeśli Twój zakup jest w jakimś stopniu wadliwy, możesz złożyć reklamację. Więcej na ten temat przeczytasz w naszym artykule.

Warunki reklamacji sprawdzisz w ofercie.

  1. Znajdź interesującą Cię ofertę.
  2. Przejdź do zakładki Reklamacja.
  3. Zapoznaj się z warunkami reklamacji. Sprzedawca opisał tam, w jaki sposób zwrócisz wadliwy towar.

Pamiętaj, aby w zgłoszeniu podać jak najwięcej szczegółów dotyczących wady/uszkodzenia. Przyspieszy to proces reklamacji. Czas na jej rozpatrzenie to 14 dni.

 

 

Wiadomość „Allegro również umywa ręce. Oby tak dalej“ wysłana. Poczekajmy na odpowiedź sprzedającego. Miłego dnia!

 

 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

az1rael
#21 Demiurg#

Czym była wysyłka? Smart? Zakup jako konsument czy firma?

oznacz moderatorów

38202771
#7 Wielbiciel#

Wysyłka UPS .

Z nimi też nie ma żadnego kontaktu

oznacz moderatorów

julienail
Moderatorka
Moderatorka

@38202771, czy możesz podać mi numer zamówienia, którego dotyczy sprawa? 

Czy kontaktowałeś się z przewoźnikiem w sprawie otrzymania potwierdzenia, gdzie przesyłka została dostarczona? 

Możesz poprosić o wypowiedź Doradcy Allegro w dyskusji. Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja - mam nadzieję, że uda się rozwiązać sprawę. 

   Julia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

38202771
#7 Wielbiciel#

Nr zamówienia 

Numer zamówienia

 

ff488890-e3c9-11ef-9fcf-c3d8066e9d69

Tak złożyłem reklamację w UPS [firmy kurierskiej która miała dostarczyć przesyłke]

Też brak jakiejkolwiek reakcji.

Historia przesyłki

Zakup opłacony

5 lut. 2025, 15:05

Oczekuje na nadanie

Od czw. 6 lut 09:04

W drodze

Od czw. 6 lut 15:04

W doręczeniu

Od pt. 7 lut 04:33

Przesyłka odebrana

pt. 7 lut 12:30

Tylko ze o godzinie 12:00 odebrałem inna przesyłkę  z DHL a ta nigdy do mnie nie dotarła

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@38202771 Rozpocznij dyskusję ze sprzedającym. Będzie musiał przesłać wyjaśnienia w ciągu 24 godzin. Jeśli tego nie zrobi, Allegro włączy się do sporu.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

38202771
#7 Wielbiciel#

Dyskusję rozpocząłem 10 lutego .

11 lutego sprzedający napisał że skontaktuje się z allegro żeby wyjaśnić sytuację.

Do 26 lutego żadnej odpowiedzi

Ponowiłem zapytanie 

27 lutego sprzedający odpisał  że składany reklamację 

Od tamtej pory żadnej informacji 

Po prostu wszyscy umywają ręce 

 

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@38202771 dla tego zakupu nie ma założonej dyskusji, ani nie było. Zapewne masz na myśli czat ze sprzedawcą. Dyskusję możesz założyć w tym miejscu: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa. W razie gdybyś potrzebował pomocy, skorzystaj z opcji [poproś o pomoc allegro]. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów