Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
bardzo często zdarza mi się taka sytuacja: kupuję 1 przedmiot za np. 35 zł., ponieważ mam allegro smart, dokupuję kilka innych produktów (przy okazji) i suma jest powyżej 40 zł. Albo podobnie, zakupuję produkt X i do niego akcesoria, które nie są mi bez tego "głównego" produktu potrzebne. Natomiast, okazuje się, że "głównego" przedmiotu nie ma albo uszkodził się na magazynie (różne tłumaczenia) i sprzedawca nie pytając mnie o to wysyła pozostałe produkty (zakupione dodatkowo) bez "głównego" przedmiotu. Muszę go zakupić u innego sprzedawcy za wyższą cenę lub ponosząc koszty przesyłki.
Moje pytanie - jak powinnam zadziałać w takiej sytuacji? Czy jest to zachowanie zgodne z regulaminem allegro?
Rozumiem, jeżeli tak zdarzyłoby mi się kilka razy ale to jest obecnie bardzo częste.
Jeżeli to jest zachowanie zgodne z regulaminem, uważam, ze allegro powinno wprowadzić obowiązek dla sprzedawcy aby w takim wypadku musiał uzyskać zgodę klienta na wysyłkę pozostałych produktów, zwłaszcza gdy są to akcesoria a on nie ma produktu głównego.
Pozdrawiam i dziękuję.
Oj tak, też mnie to wpienia. A póki co w takiej sytuacji zwróciłabym całą tę drobnicę z oznaczeniem na niezgodność z opisem i wytłumaczeniem, ze przedmiot był dobrany dodatkowo do głównego przedmiotu, a ponieważ głównego przedmiotu nie ma to musisz zamawiać jeszcze raz i to zwracasz. Jak parę razy nie potrzebne dopłaty do smarta zapłacą to się nauczą....
Dobry pomysł. Ale przede wszystkim Sprzedający powinien skontaktować się z Kupującym informując o niedostępności i zapytać czy czekamy na wszystko, czy wysyłamy co mamy a potem na koszt Sprzedającego dosyłka. Tak zrobiłaby poważna firma.
A niepoważnym ?
Wszystko bym oddawał i dawał negatywy za to, że muszę "latać" po paczkomatach i oddawać.