niekompletny towar

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
otrzymalam niekompletny towar. najpierw dlugo czekalam na wysylke, po interwencji alagro towar zostal wyslany.okazalo sie ze niekompletny. nie moge sie skontaktowac ze sprzedajacym.co w tej sytuacji moge zrobic

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Pobaw się w dyskusję ze sprzedającym, wtedy musi zareagować 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dyskusja rozpoczeta. Dziekuje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ponownie reklamuj, najlepiej rozpocznij ze sprzedającym Dyskusję przez Allegro aby wyjaśnić problem, będzie miał 24 godziny na odpowiedź, a gdy to nie nastąpi, do Dyskusji włączy się pracownik Allegro, który spróbuje Ci pomóc. W Dyskusji możesz też poprosić pracownika o pomoc gdy sprzedawca odpowie, ale nie będzie chciał załatwić sprawy zgodnie z zasadami. Przy zasadnej reklamacji koszt odesłania do sprzedawcy i koszt ponownej wysyłki pokrywa sprzedawca.
Dyskusję na Allegro otworzysz tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Otwórz dyskusję przed wysłaniem paczki-reklamacji znaczy się, dla wiadomości sprzedającego, może się pomylił, może przeprosi i dośle 😛

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Rozpoczelam dyskusje ,zobacze co bedzie dalej. Dziekuje

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziekuje za podpowiedz