Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
otrzymalam niekompletny towar. najpierw dlugo czekalam na wysylke, po interwencji alagro towar zostal wyslany.okazalo sie ze niekompletny. nie moge sie skontaktowac ze sprzedajacym.co w tej sytuacji moge zrobic
Pobaw się w dyskusję ze sprzedającym, wtedy musi zareagować 🙂
Dyskusja rozpoczeta. Dziekuje
Ponownie reklamuj, najlepiej rozpocznij ze sprzedającym Dyskusję przez Allegro aby wyjaśnić problem, będzie miał 24 godziny na odpowiedź, a gdy to nie nastąpi, do Dyskusji włączy się pracownik Allegro, który spróbuje Ci pomóc. W Dyskusji możesz też poprosić pracownika o pomoc gdy sprzedawca odpowie, ale nie będzie chciał załatwić sprawy zgodnie z zasadami. Przy zasadnej reklamacji koszt odesłania do sprzedawcy i koszt ponownej wysyłki pokrywa sprzedawca.
Dyskusję na Allegro otworzysz tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Otwórz dyskusję przed wysłaniem paczki-reklamacji znaczy się, dla wiadomości sprzedającego, może się pomylił, może przeprosi i dośle 😛
Rozpoczelam dyskusje ,zobacze co bedzie dalej. Dziekuje
Dziekuje za podpowiedz