Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć wszystkim!
Moja sytuacja wygląda mniej więcej w ten sposób: zamówiłam artykuł, jednakże nie zdążyłam go odebrać z punktu RUCHU. Paczka została przekazana z powrotem przewoźnikowi. Ze sprzedawcą dogadałam się, żeby wysłał paczkę jeszcze raz, ponieważ bardzo mi na niej zależało, a ja opłacę przewóz znowu. Niestety - na sortowni RUCHU paczka zaginęła. Ja nie mam kasy a sprzedawca towaru. Co robić w tej sprawie?
@annie0701 jeślis sie dogadaliście to najprościej: niech sprzedający wyśle Ci drugą paczke a sam napisze reklamacje do przewoźnika.
Po napisaniu reklamacji albo sie paczka odnajdzie i wróci do sprzedającego albo też sprzedający otrzyma odszkodowanie od przewoźnika
@annie0701 To problem sprzedawcy, nie Twój. Nie Ty nadawałaś przesyłkę. Nawet jej nie odebrałaś, więc zaginięciem nie musisz się przejmować. Niech sprzedawca sobie to wyjaśnia z przewoźnikiem, niech składa reklamację. Tobie się należy zwrot wpłaty lub ponowna wysyłka za dopłatą do kosztów wysyłki. Jeżeli sprzedawca nie chce oddać pieniędzy i nie nada paczki ponownie, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i po 24 godzinach poproś w niej o pomoc Allegro.
Gdyby to nie rozwiązało problemu, po 14 dniach od zakupu złóż wniosek o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia