anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nieodebrana paczka zaginęła, co zrobić w tej sytuacji?

MAMY ROZWIĄZANIE!
annie0701
#1 Nowicjusz#

Cześć wszystkim!
Moja sytuacja wygląda mniej więcej w ten sposób: zamówiłam artykuł, jednakże nie zdążyłam go odebrać z punktu RUCHU. Paczka została przekazana z powrotem przewoźnikowi. Ze sprzedawcą dogadałam się, żeby wysłał paczkę jeszcze raz, ponieważ bardzo mi na niej zależało, a ja opłacę przewóz znowu. Niestety - na sortowni RUCHU paczka zaginęła. Ja nie mam kasy a sprzedawca towaru. Co robić w tej sprawie?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
_Likos_
#21 Demiurg#

@annie0701  jeślis sie dogadaliście to najprościej: niech sprzedający wyśle Ci drugą paczke a sam napisze reklamacje do przewoźnika.

Po napisaniu reklamacji albo sie paczka odnajdzie i wróci do sprzedającego albo też sprzedający otrzyma odszkodowanie od przewoźnika

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@annie0701 To problem sprzedawcy, nie Twój. Nie Ty nadawałaś przesyłkę. Nawet jej nie odebrałaś, więc zaginięciem nie musisz się przejmować. Niech sprzedawca sobie to wyjaśnia z przewoźnikiem, niech składa reklamację. Tobie się należy zwrot wpłaty lub ponowna wysyłka za dopłatą do kosztów wysyłki. Jeżeli sprzedawca nie chce oddać pieniędzy i nie nada paczki ponownie, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i po 24 godzinach poproś w niej o pomoc Allegro.

Gdyby to nie rozwiązało problemu, po 14 dniach od zakupu złóż wniosek o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia

oznacz moderatorów