Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:97583779 Zgodnie z prawem i ze stanowiskiem Allegro, nie masz żadnego obowiązku sporządzać jakichkolwiek protokołów szkody w celu rozpatrzenia reklamacji. Nie masz też obowiązku sprawdzać stanu towaru w obecności przewoźnika. Żadne outlety nie mają tu nic do rzeczy i nie usprawiedliwiają sprzedawcy. Jeżeli towar jest niezgodny z opisem, uszkodzony, możesz złożyć sprzedawcy reklamację z rękojmi, którą on musi rozpatrzyć i uznać lub odrzucić. Nigdzie nie zostało stwierdzone, że uszkodzenie powstało w transporcie, sprzedawca mógł już wysłać telewizor uszkodzony. W Dyskusji poproś o pomoc pracownika Allegro. Jeżeli to nie rozwiąże problemu, po 14 dniach zamknij Dyskusję jako nierozwiązaną i wystąp o zwrot środków z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy.
Nie daj się wciągnąć w przepychanki między sprzedającego a przewoźnika, niech sobie wyjaśniają między sobą, za towar odpowiada sprzedający, otwórz spór i tam wszystko opiszesz, po 24 godz. pomoże Ci w sporze pracownik Allegro:https://allegro.pl/dyskusje/nowa Po 14 dniach od zakupu możesz złożyć wniosek do POK: https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index
Dziękuję za pomoc . Czyli szansę odzyskania pieniążków są duże? Sprzedawca nawet sugeruje mi uszkodzenie tego telewizora a infolinia przewoźnika od kilku godzin nie odbiera ani nie odzdzwania. Jestem strasznie zestresowana tą sytuacją bo boje się o stratę pieniędzy ...
@Client:97583779, w wypadku transakcji o charakterze konsumenckim Sprzedający ponosi odpowiedzialność za przesyłkę do momentu przekazania jej do rąk Kupującego. Sprzedający odpowiada zatem przed Kupującym za ewentualne uszkodzenie, zagubienie czy opóźnienie w doręczeniu przesyłki wynikające z winy przewoźnika. Nie masz obowiązku sprawdzenia przesyłki w obecności dostawcy. Sprzedający nie może uzależniać przyjęcia reklamacji wadliwego towaru od sprawdzenia stanu przesyłki.
W przypadku problemów transakcyjnych, masz możliwość założenia Sprzedającemu Dyskusji. Aby to zrobić, kliknij tutaj. Dyskusja jest przestrzenią, w której opiszesz swoją sytuację, a w razie potrzeby - uzyskasz pomoc od pracownika Allegro.
Po założeniu Dyskusji, Sprzedający ma 24 godziny, aby odpowiedzieć na Twoje zgłoszenie (z wyjątkiem sobót, niedziel i dni wolnych od pracy). Po tym czasie możesz poprosić o pomoc w Dyskusji pracownika Allegro.