Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Mam problem ze sprzedającym. Zamówiłem 3 pary butów roboczych a otrzymałem tylko jedną parę. Zaraz po odebraniu paczki wiedziałem że jest tam tylko jeden karton o czym poinformowałem sprzedawce. Sprzedawca przyznał się do błędu, przeprosił i poinformował że dośle brakujące 2 kartony. Tamtą paczkę pozwolił mi rozpakować - nie chciałem otwierać w razie gdyby nie przyznał się to chciałem odesłać. W dyskusji już trzykrotnie prosiłem o wysyłkę a on oświadczał że tego samego dnia lub na następny dzień wyśle. Problem w tym że w mojej pracy buty starczają mi na max 2 tygodnie, buty które dostałem od sprzedawcy są dawno w śmieciach bo sprawa z dosłaniem trwa już 20 dni. I tu pojawia się pytanie co dalej robić. Kupować sobię buty i podsyłać faktury do sprzedawcy? Czy może mam siedzieć w domu ( bo bez butów do pracy nie pójdę) i podsyłać mu codziennie fakturę na prawie 2 tysiące (dzienny obrót który jeśli nie pójdę do pracy spadnie do 0 a nawet dojdą do tego kary bo jestem związany umowami)?
@KluchaGBN otwórz dyskusję ze sprzedającym 🙂
@KluchaGBN Masz otwartą Dyskusję? Poproś tam o pomoc Allegro. Jeżeli nie przynosi to efektu, wypełnij wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących
https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
To postawi na baczność sprzedawcę. Nie musisz zgłaszać sprawy na policję.
@xyz96 Dyskusje nie mają stawiać kogokolwiek na baczność, tylko łatwić Twoją komunikację między Kupującymi, a Sprzedającym, aby jak najszybciej rozwiązać problematyczną sytuację.
@_HolaOla_ Nie zrozumiałaś. Wniosek do POK stawia na baczność i to nie ulega wątpliwości. Zresztą Dyskusja często także.
_HolaOla_ bardzo dobrze ,że zwróciłaś na to uwagę , niektórzy forumowicze / bez wskazań 😁 / traktują dyskusję jak bat na sprzedającego podjudzając kupujących , a w większości problemów wystarcze zwykły e-mail lub telefon .
@mdrogeria To nieprawda, w większości zgłaszanych tu problemów tylko Dyskusja skutkuje. I tego faktu nie zmienia punkt od @_HolaOla_ , która coraz wyraźniej opowiada się po jednej ze stron, a powinna być bezstronna.
@xyz96 Między skutkowaniem, a stawianiem kogoś do baczności albo stawianiem kogoś do pionu jest jednak spora różnica. Ponadto nie jestem za żadną ze stron, bo nie taka jest moja rola tutaj.
@_HolaOla_ Moim zdaniem jest niewielka, to przenośnia. Poza tym zaczynasz mnie się czepiać o drobiazgi. Wielu tu pisało o stawianiu do pionu, a tylko na mój post zwróciłaś uwagę, zastanawiające.
@xyz96 Ja tylko grzecznie zwracam Ci uwagę. Tak samo jak Ty sygnalizujesz nam wypowiedzi innych łamiące nasze zasady AG, tak samo inni zwracają uwagę na Twoje wypowiedzi. To działa dokładnie w dwie strony.
@_HolaOla_ Więc ja też grzecznie odpowiadam, że określenie "stawiać do pionu, albo na baczność" w przypadku POK i nawet Dyskusji jest moim zdaniem na forum adekwatne. Co innego w korespondencji przez formularz z pracownikiem Allegro, gdyby on takiego określenia użył. Poza tym nadal twierdzę, że Dyskusja jest najskuteczniejszym i najszybszym narzędziem do rozwiązywania problemów, a z problemami przychodzą tu kupujący, więc nie powinno się krytykować jej polecania, co nagminnie robią sprzedawcy z oczywistych względów. Myślę, że temat został wyczerpany 🙂