Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam rzeczy w koszyku kupione, mam opcje zapłać później, wypełniłem wniosek I tak jak by po przejściu dalej wyrzucalo mnie ze strony, Internet działa prawidłowo.
@Chybol23 W koszyku nie masz kupionych. Kupione są w zakładce Kupione. W koszyku klikasz podsumowanie i wybierasz Zapłać później. Jeżeli masz z tym problem i proces jest przerywany, na początek wyczyść lub zmień przeglądarkę.
Racja, co innego miałem na myśli i źle napisałem, zmieniłem przeglądarkę, próbowałem też na tel I tak jak by ten wniosek był odrzucany, nie wiem
A może ALL ma znów awarię. Spróbuj jutro.
Cześć @Chybol23. Według naszych informacji korzystałeś z płatności za pośrednictwem BLIK, a nie zapłać później.
@Chybol23 Chyba żeś jednak się pomylił.