Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy ktoś spotkał się z taką sytuacją, że nie zostały mu zwrócone wszystkie środki? Zakup za 69,99zł. 68,99zł z kuponów i 1zł BLIKIEM. Po anulowaniu zakupu, wróciło do mnie 10zł w kuponie i 1zł na konto bankowe. Mam czekać na resztę, czy zgłaszać problem?
Jeżeli płaciłeś całość kuponami (prócz 1zł) to nie mogło wrócić 10zł, środki wracają tam skąd wyszły a więc kupon powinien się odnowić i być gotowy do użycia podczas płatności w "Twoje zniżki".
Dzięki za szybką odpowiedź! Sprzedawca odpisał, że dokonał zwrotu i dalej brakuje środków. Zaczekam najpierw 2 dni zgodnie z zaleceniem przy opcji anulowania. Potem skorzystam z poniższego linku.
Na szczęście nie zdążyłem zrobić z siebie wariata przed obsługą... Okazało się, że miał miejsce jeszcze jeden zakup za 58,99zł (+ 1zł z BLIK), który został opłacony z kuponu będącego zwrotem. Zostało na nim 10zł, więc wszystko gra. Dziękuję za wsparcie!