Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, Chciałbym zapytać co w sytuacji gdy przy utworzeniu zwrotu i odesłaniu paczki, kurier DPD przywozi ją z powrotem do mnie ponieważ "adres jest błędny". Przy tworzeniu etykiety zwrotnej nie było opcji zmiany danych więc zrobiła się automatycznie, sprzedawca ma taki sam adres w ofercie jak ja na etykiecie. Paczkę trzeba będzie opłacić, co robić? Czy sprzedawca podaje błędny adres zwrotów?
@whuzar Kontaktowałeś się ze sprzedającym w tej sprawie? Czy potwierdza błąd?
Jeszcze nie, skontaktuje się ze sprzedawcą
@whuzar Nie obieraj paczki ze zwrotem od kuriera. Jeżeli już odebrałaś lub nie odebrałeś, otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa zgłoś w nim problem i poproś tam o pomoc Allegro.
Jeżeli skutecznie odstąpiłaś od umowy, sprzedawca miał obowiązek odebrać paczkę zwrotną pod adresem przez siebie wskazanym w zakładce Zwroty. Nic nie płać i nie odbieraj. W Dyskusji domagaj się zwrotu pieniędzy i poproś tam pracownika Allegro o pomoc. Sprzedawca będzie musiał teraz na własną rękę szukać sobie nieodebranej z własnej winy przesyłki i będzie musiał zwrócić Ci wpłatę w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia zwrotu.