Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzisiaj otrzymałam paczkę jednak po otwarciu okazało się, ze produkt jest uszkodzony. Wypełniłam formularz zwrotu, wygenerowałam kod i poszłam do paczkomatu nadać paczkę. Na miejscu jednak, po wpisaniu kodu wyświetla się komunikat, że kod jest nieprawidłowy, choć wszystko robiłam dobrze. Próbę nadania paczki podjęłam kilka razy, ale nic to nie dało.
Bardzo proszę o odpowiedź, jeśli ktoś był w podobnej sytuacji i wie co zrobić
@Client:72647082 Czy kontaktowałaś się z InPost w tej sprawie (https://inpost.pl/kontakt)?
@Client:72647082 Nadaj paczkę w innym paczkomacie. Były już tu podobne wątki i okazywało się, że zmiana paczkomatu pomaga, ponieważ niektóre urządzenia są po prostu niesprawne.
Bzdury, nie dziala to w zadnym paczkomacie, inpost ma problemy juz pare tygodni z tym.
Mialem taki problem, zmieniany paczkomat na inny i w zadnym nie przjmowalo kodu zwrotu, musialem odeslac pocztą polską.
Nic z tym Inpost nie robi, dzis chcialem zrobić kolejny zwrot innego przedmiotu i to samo !!! KPINA
@peter_mac To nie są bzdury. W niektórych przypadkach zmiana paczkomatu pomaga i są na to dowody w postaci odpowiednich wpisów tutaj.
Dowiedzialem sie ze problem wystepuje na paczkomatach 1 i 2 generacji, czyli tylko takie mam w tu siebie w okolicy i w zadnym nie udalo mi sie dokonac zwrotu. Dopiero najnowsze paczkomaty ponoc przyjmują kod zwrotu, tylko ze taki najblizszy mam 4km od miejsca zamieszkania.
To jest kpina ze strony Inpost ze nadal z tym nic nie robią, ciagle ta sama spiewka ze analizują problem juz ponad 2 tyg i nic.
Mam ten sam problem właśnie... Czy ktoś wie, czy to przejdzie przez punkt odbioru paczek?
@Helenka147, czy kontaktowałaś się z InPost, tak jak radziła @nat_not?
Tak, kontaktowałam się, okazało się, że to przez moje przeoczenie 😛