anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nieprawidłowy kod - Zwrot

Client:72647082
#7 Wielbiciel#

Dzisiaj otrzymałam paczkę  jednak po otwarciu okazało się, ze produkt jest uszkodzony. Wypełniłam formularz zwrotu, wygenerowałam kod i poszłam do paczkomatu nadać paczkę. Na miejscu jednak, po wpisaniu kodu wyświetla się komunikat, że kod jest nieprawidłowy, choć wszystko robiłam dobrze. Próbę nadania paczki podjęłam kilka razy, ale nic to nie dało. 

Bardzo proszę o odpowiedź, jeśli ktoś był w podobnej sytuacji i wie co zrobić

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:72647082 Czy kontaktowałaś się z InPost w tej sprawie (https://inpost.pl/kontakt)?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:72647082 Nadaj paczkę w innym paczkomacie. Były już tu podobne wątki i okazywało się, że zmiana paczkomatu pomaga, ponieważ niektóre urządzenia są po prostu niesprawne.

oznacz moderatorów

peter_mac
#8 Zapaleniec#

Bzdury, nie dziala to w zadnym paczkomacie, inpost ma problemy juz pare tygodni z tym. 

Mialem taki problem, zmieniany paczkomat na inny i w zadnym nie przjmowalo kodu zwrotu, musialem odeslac pocztą polską.

Nic z tym Inpost nie robi, dzis chcialem zrobić kolejny zwrot innego przedmiotu i to samo !!! KPINA

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@peter_mac To nie są bzdury. W niektórych przypadkach zmiana paczkomatu pomaga i są na to dowody w postaci odpowiednich wpisów tutaj.

oznacz moderatorów

peter_mac
#8 Zapaleniec#

Dowiedzialem sie ze problem wystepuje na paczkomatach 1 i 2 generacji, czyli tylko takie mam w tu siebie w okolicy i w zadnym nie udalo mi sie dokonac zwrotu. Dopiero najnowsze paczkomaty ponoc przyjmują kod zwrotu, tylko ze taki najblizszy mam 4km od miejsca zamieszkania.

To jest kpina ze strony Inpost ze nadal z tym nic nie robią, ciagle ta sama spiewka ze analizują problem juz ponad 2 tyg i nic.

oznacz moderatorów

Helenka147
#9 Pomysłodawca#

Mam ten sam problem właśnie... Czy ktoś wie, czy to przejdzie przez punkt odbioru paczek? 

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Helenka147, czy kontaktowałaś się z InPost, tak jak radziła @nat_not

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

Helenka147
#9 Pomysłodawca#

Tak, kontaktowałam się, okazało się, że to przez moje przeoczenie 😛 

oznacz moderatorów