Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie wszystkich Kupujących, czy korzystaliście z rozpatrzenia reklamacji przez obsługę allegro? reklamacje są nierzetelne, allegro nie dotrzymuje terminu ich rozpatrzenia. Mimo, że termin odpowiedzi minął twierdzą, że wszystko jest ok. W rozmowach whatsapp konsultanci w trudnych sytuacjach, po prostu nie odpowiadają na wiadomości. Jakie są wasze doświadczenia?
@hammer16 rozumiem że zakup w oficjalnym sklepie Allegro ?
Nie chodzi bardziej o samo podejście osób odpowiedzialnych za rozpatrywanie reklamacji na obsługę allegro. Pracownicy Allegro odpowiedzialni za reklamację (na jakoś obsługi) po prostu nie odpowiadają na reklamację. Obsługa klienta prowadzona jest w sposób nierzetelny.
Czyli co, uznali czy nie uznali?
Nie nie uznali mało tego wypierają się odpowiedzi jakich udzielają
Odwołanie, rzecznik konsumentów jeszcze.
Właśnie odwołanie było i byli na tyle bezczelni, że nie odpowiedzieli na te tematy, o które prosiłem. A allegro ma rzecznika ?
Jest dokładnie tak jak piszesz jedna moja sprawa bez odpowiedzi coś ponad rok pozostaje
Pracownicy allegro są nierzetelni i bardzo niemili, dodatkowo kłamią
Nagminna praktyka, uokik allegro nie tyka
Dlatego widać robią co chcą. Na większość wiadomości nawet nie odpisują.
Informacyjnie, bo widzę, że @hammer16 przedstawia swoją, delikatnie mówiąc niepełną, wersję wydarzeń w dwóch wątkach. Do zarzutów odniosłem się w drugim wątku.