Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dokonałem płatności przez Allegro za pomocą smartfona. System przeprowadził mnie od początku do końca, przelałem środki, które wyszły z mojego konta, ale w systemie na koniec wyświetliła się informacja "Płatność nieudana" oraz "Ponów płatność". Zależało mi na czasie, więc ponowiłem płatność i za drugim razem było w porządku, ale do kogo teraz zgłosić się o zwrot tej pierwszej płatności, skoro pieniądze za pierwszym razem też wyszły z mojego konta? Wpłyną one do Sprzedającego czy są gdzieś w systemie Allegro?
Same wrócą n akonto za kilka dni 🙂
Nie muszę zawracać głowy Sprzedającemu?
Nie, wrócą same.
Nie samo wróci tu masz odpowiedź moderatorów
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/jak-odzyskać-podwójną-płatność/td-p/3960
Witam, jestem w takiej samej sytuacji jak Malko4 zakupy przez aplikację mobilną, pieniądze wyszły z mojego konta ale na allegro status to płatność nieudana, chodzi o dosyć dużą kwotę więc mam trochę obawy, czy muszę ponownie robić przelew? ta aplikacja jest chyba jakaś nieudana...
@kaja_sz29 Jeśli płatność ma status "nieudana", pozostaje jej ponowienie. Środki z pierwszej wpłaty wrócą na Twoje konto w ciągu kilku dni.
Podobnie jak Malko4 zapłaciłem przelewem pieniądze z konta wyszły ale status płatność nieudana ponów płatność. Opłaciłem ponownie. Ciekaw jestem czy wrócą pieniadze rzeczywiście w ciągu kilku dni roboczych?