Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, 12 lipca zrobiłam zakupy u 3 sprzedających, platnosc blik. Niestety platnosc nieudana. Do dzies nie otrzymałam zwrotu pieniędzy.
@Client:37676368 Przy nieudanej płatności zwrot następuje automatycznie wciągu 3dni i środki trafiają tam skąd wyszły, sprawdź dokładnie.
@Client:37676368Płatność została anulowana 18 lipca późnym wieczorem - zatem jeśli do końca jutrzejszego dnia środki nie wrócą na Twoje konto, to koniecznie daj mi znać 🙂
Dalej nie mam zwrotu.
@Client:37676368, zweryfikuję to. Dzięki za sygnał. 🙂
@Client:37676368, czy chodzi o zamówienie nr 2e8860d0-01c8-11ed-a9ec-c552c4a5f78e? Tutaj płatność została anulowana ze względu na przekroczony czas wpisania kodu. Pieniądze w ogóle nie powinny zostać pobrane. Jeśli stało się inaczej, wyślij nam, proszę, potwierdzenie płatności przez ten formularz.