Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, kilka dni temu zrobiłem zwrot, lecz dopiero wczoraj dostałem taką wiadomość, co mam zrobić
@Anonimek___ Napisz w wiadomości że odstepujesz od umowy. I po krzyku ( forma jest dowolna).
@Anonimek___
kilka dni temu zrobiłem zwrot
W jaki sposób ?
W aplikacji kliknąłem zwrot produkt, następnie zapakowałem, oraz wysłałem. Po kilku dniach sprzedawca wysłał mi taką wiadomość.
@Anonimek___ to napisz sprzedawcy że dokonałeś zwrotu przez allegro, podaj mu numer zwrotu i po krzyku 🙂
@Anonimek___
W aplikacji kliknąłem zwrot produkt
Jako powód odesłania (zwrot jest tylko odesłaniem) wybrałeś : ODSTĄPIENIE czy REKLAMACJA ?
Odesłałem paczkę, ponieważ jednak mi nie pasuje.
@Anonimek___ Adam wprowadza cię w maliny i tarapaty a ty uważasz ze to dobra odpowiedź!?
@Anonimek___ do paczki włożyłeś pismo np. wzór z ustawy konsumenckiej ?
@Anonimek___ Allegro traktuje "zwrot" jak odstąpienie od umowy zakupu i z pewnością sprzedajacy nie będzie czynił z tego problemu i zwróci Ci środki, jeżeli jednak uznasz że chcesz napisać to zrób to przez Allegro, masz w zakładce "Moje zakupy" szczegóły-zapytaj sprzedającego i tam napisz i już.
@LEW433
Allegro traktuje "zwrot" jak odstąpienie od umowy zakupu
Kolejny raz wprowadzasz kupujących w błąd.
Allegro nie traktuje i nie ma podstaw prawnych aby traktować zwrotu z wybraną opcją REKLAMACJA jako odstąpienie od zakupu.
Natomiast jeżeli została wybrana opcja ODSTĄPIENIE (tak jak w tym przypadku) to sprzedawca otrzymał już oświadczenie Kupującego o odstąpieniu i ów komunikat nie ma w tym przypadku żadnego znaczenia.
I nie ma również najmniejszego znaczenia jak traktuje to Allegro nie będąc stroną Umowy, od której kupujący ewentualnie zamierza odstąpić.
OK specjalnie dla ciebie, kupię zrobię zwrot i zobaczymy czy sprzedajacy nie zwróci środków, STOI?, w komentarzu napiszę ze to specjalny prezent od Ciebie.😁Pisz i czepiaj się Allegro że wprowadza kupujących w bład xyz.😛
@LEW433
kupię zrobię zwrot i zobaczymy czy sprzedajacy nie zwróci
Nie zapomnij zaznaczyć w formularzu ZWROTU opcji REKLAMACJA.
Ale by Twoje eksperymenty pozostały możliwie neutralne dla środowiska i sprzedawcy: kup i reklamuj bez SMART!-a (sam płać za przesyłki).
Właśnie nie napiszę go a w komentarzu odeśle sprzedającego do Ciebie xyz.😁 Będziesz mógł/a wówczas swoje wywody udowodnić w relacji z Allegro.
Wytłumaczę jeszcze raz, kupiłem produkt, lecz on nie pasuje, choć powinnien, dlatego w aplikacji zrobiłem zwrot, odesłałem paczkę, paczka dotarła do sprzedawcy z 5 dni temu. Wczoraj sprzedawca wysłał mi wiadomość taką jaką jest w problemie, niestety nie wiem co mam zrobić, dlatego pytam was.
@Anonimek___
Napisz sprzedawcy, że oświadczenie o odstąpieniu od Umowy (z Art. 27 UoPK) otrzymał w dniu w którym wypełniłeś formularz zwrotu.
Może je sobie pobrać tam gdzie ma zwroty od kupujących
Napisz sprzedawcy, że oświadczenie otrzymał w dniu w którym wypełniłeś formularz zwrotu. To jest to odstąpienie od umowy zakupu czy ? gubisz się w zeznaniach.🤔
@LEW433
gubisz się w zeznaniach
Nie ogarniasz takiej ilości informacji ?
Przypomnę:
" Natomiast jeżeli została wybrana opcja ODSTĄPIENIE (tak jak w tym przypadku) to sprzedawca otrzymał już oświadczenie Kupującego o odstąpieniu i ów komunikat nie ma w tym przypadku żadnego znaczenia.
I nie ma również najmniejszego znaczenia jak traktuje to Allegro nie będąc stroną Umowy, od której kupujący ewentualnie zamierza odstąpić."
"
Nie muszę niczego ogarniać, zrobił zwrot więc sprzedajacy zwraca środki. Masz problemy z tym pisz do Allegro, ja nie jestem stroną, OGARNIASZ! Ty tu napisałeś/aś przed chwilą: Napisz sprzedawcy, że oświadczenie otrzymał w dniu w którym wypełniłeś formularz zwrotu.🤔
@LEW433
napisałeś/aś przed chwilą: Napisz sprzedawcy, że oświadczenie otrzymał w dniu w którym wypełniłeś formularz zwrotu.
Dopiero w sytuacji gdy Autor wątku potwierdził, że wypełniając formularz zwrotu wybrał ODSTĄPIENIE (a nie np. REKLAMACJĘ).