Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Ja również mam taki sam problem z płatnością Blik jak większość forumowiczów. W czwartek 14.12.2023 dokonałem zakupu Blikiem, zatwierdziłem w aplikacji mobilnej, po czym wyskoczył błąd, transakcja nieopłacona spróbuj jeszcze raz. Pieniądze z konta pobrało. Bojąc się, że pobierze mi pieniądze z konta jeszcze raz wcisnąłem ”Anuluj Zakup”. Czy w moim przypadku również pieniądze wrócą na konto, czy muszę wybrać opcję ”Kup Ponownie”?
Nieudana płatność wróci sama na konto w ciągu trzech dni.
Na przyszłość - nie musisz anulować zakupu, wystarczy, że ponowisz płatność.
Jak pisałem wyżej, bałem się, że pobierze mi drugi raz pieniądze z konta i nie odzyskam pierwszej wpłaty. Teraz będę wiedział jak postąpić w takim przypadku. Dziękuję za szybką i rzeczową odpowiedź.
@robert_s69 Nie zawsze ponowie płatności pomoże jak chcesz kupić, czasem należy anulować płatność i ją ponowić, nie ma na to reguły. Pewne jest że tka podwójna płatność za ten sam zakup wróci w ciągu 3dni.