Nieuznana reklamacja a naprawa butów

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Witam, mam pytanie: jeśli sprzedawca nie uznał reklamacji butów, to czy musi je chociaż naprawić bądź wymienić na nowe? Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@-m-o-n-i-s-i-a- Jeśli reklamacja została odrzucona to nie musi ich naprawiać ani wymieniać.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A od kiedy reklamacja to tylko zwrot gotówki. To sprzedawca decyduje czy po uznaniu reklamacji towar naprawi, wymieni czy zwróci środki.
W twoim przypadku reklamacja została odrzucona, więc nic ci się nie należy, a jak produkt został wysłany do sprzedawcy, to musisz też pokryć koszt odesłania ich z powrotem do ciebie.
ps. Możesz poprosić (ważne prosić, a nie żądać) sprzedawcę o ponowne rozpatrzenie reklamacji, ale nie musi się on na to zgodzić, albo wnieść sprawę do sądu powszechnego lub polubownego (na proces polubowny potrzebna jest zgoda obu stron).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie do końca, zależy kiedy zostały buty kupione!.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ale opisz coś więcej kiedy zakup, od kogo i jak złożyłaś reklamację itd.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Buty kupione w listopadzie zeszłego roku, wysłane do sprzedawcy pod koniec kwietnia wraz z paragonem i formularzem, w którym opisałam wadę (odklejenie podeszwy z przodu buta). Ogólnie sprzedawca, bardzo się ociagał z rozpatrzeniem, napisałam mu żeby po prostu mi je odesłał i naprawię je na własną rękę.