Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@-m-o-n-i-s-i-a- Jeśli reklamacja została odrzucona to nie musi ich naprawiać ani wymieniać.
A od kiedy reklamacja to tylko zwrot gotówki. To sprzedawca decyduje czy po uznaniu reklamacji towar naprawi, wymieni czy zwróci środki.
W twoim przypadku reklamacja została odrzucona, więc nic ci się nie należy, a jak produkt został wysłany do sprzedawcy, to musisz też pokryć koszt odesłania ich z powrotem do ciebie.
ps. Możesz poprosić (ważne prosić, a nie żądać) sprzedawcę o ponowne rozpatrzenie reklamacji, ale nie musi się on na to zgodzić, albo wnieść sprawę do sądu powszechnego lub polubownego (na proces polubowny potrzebna jest zgoda obu stron).
Nie do końca, zależy kiedy zostały buty kupione!.
Ale opisz coś więcej kiedy zakup, od kogo i jak złożyłaś reklamację itd.
Buty kupione w listopadzie zeszłego roku, wysłane do sprzedawcy pod koniec kwietnia wraz z paragonem i formularzem, w którym opisałam wadę (odklejenie podeszwy z przodu buta). Ogólnie sprzedawca, bardzo się ociagał z rozpatrzeniem, napisałam mu żeby po prostu mi je odesłał i naprawię je na własną rękę.