anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nieuznana reklamacja

jacek7474
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry,

mam problem z oficjalnym sklepem allegro - zakupiona konsola Xbox, po zgłoszeniu reklamacji, sklep niezasadnie ją odrzucił - zgłoszone były dwie wady, jedna zdaniem sklepu to wada mechaniczna - uszkodzone wejście HDMI - sklep twierdzi, że uszkodzenie jest mechaniczne (co jest niemożliwe, kabel wyjmowany był w sumie dwa razy, zawsze z należytą starannością) - w internecie bez trudu można znaleźć natomiast wiele informacji, że jest to typowe dla konsoli Xbox i stanowi wadę fabryczną - do drugiej wady nie chcą się w ogóle odnieść, czy ktoś miał podobne problemy z oficjalnym sklepem allegro?  

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

xyz96
#21 Demiurg#

@jacek7474 Sprzedawca nie ma obowiązku uznania reklamacji, ale Ty nie musisz się z tym godzić. Otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w nim zgłoś reklamację i poproś tam o pomoc pracownika Allegro. Jeżeli spór nie przyniesie rozwiązania, zakończ go po 14 dniach jako nierozwiązany i wystaw odpowiedni komentarz. Potem wystąp o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy.

Nie zważaj na to, że sprzedawcą jest Allegro. Ich też obejmują zasady takie, jak każdego innego sprzedawcę, a Ty masz takie same prawa. 

oznacz moderatorów

jacek7474
#9 Pomysłodawca#

niestety możliwość otwarcia dyskusji jest już zamknięta - czas na reklamację jest 2 lata, a na otwarcie dyskusji - 180 dni

kurcze, nie miałem pojęcia, że oficjalny sklep allegro może w ten sposób postępować - myślałem, że co jak co, ale do nich można mieć zaufanie - ale widzę, że jest dużo gorzej niż gdzie indziej

oznacz moderatorów

ares_
#14 Krzewiciel#

@jacek7474 Możesz jeszcze próbować odwołać się od decyzji reklamacyjnej przez Rzecznika Praw Konsumenta lub złożyć reklamacje bezpośrednio do producenta. Nie wiem jak to wygląda w przypadku Microsoftu ale większość dużych producentów ma bardzo dobrą obsługę gwarancyjną.

oznacz moderatorów

jacek7474
#9 Pomysłodawca#

do Rzecznika - to dobre rozwiązanie, chociaż przyznam, że nie spodziewałem się po allegro - bądz co bądż - to oficjalny sklep, że będę musiał z nimi walczyć - to zawsze strata czasu i nerwów, ale przynajmniej mam nauczkę na przyszłość, żeby ich oficjalny sklep omijać szerokim łukiem

oznacz moderatorów