Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
15 października (piątek) zamówiłam produkty od [edycja] za dość sporą kwotę. Ku mojemu zdziwieniu paczka była do odebrania już w sobotę. Odbieram, otwieram - i moje zamówienie na ponad 30 przedmiotów zostało zamienione na dosłownie trzy kamienie. Od razu napisałam na e-mail sprzedawcy - niestety brak odzewu. W poniedziałek założyłam spór dot. nieotrzymania zamówienia. Czekałam do dziś, ze sprzedawcą żadnego kontaktu, poprosiłam o pomoc Allegro, którzy wysłali wiadomość (widocznie automatyczną) z prośbą o numer przesyłki sprzedawcę. Nie ukrywam - potrzebowałam tych produktów, przysłowiowo, na wczoraj. Teraz już są mi niepotrzebne i chciałabym ubiegać się o zwrot pieniędzy za zamówienie. Jak to rozwiązać?
Po 14dniach od zakupu masz prawo do złożenia wniosku do POK, Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy: https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index
@Client:102641624 Jeżeli otworzyłas dyskusję, to tego się trzymaj. Pracownik Allegro poprowadzi cię przez cała dyskusję i odzyskasz swoje pieniądze. Albo sprzedający sam ci odda wplate albo dostaniesz zwrot z POK.
@Client:102641624 Kontynuuj spór do skutku. Niech sprzedawca udowodni Ci wydanie zakupionych rzeczy. Jeśli tego nie zrobi, po 14 dniach zakończ spór jako nierozwiązany i złóż wniosek o zwrot środków z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
Dodatkowo możesz pójść na policję i pokazać, co otrzymałaś w przesyłce. Będzie to dowód obciążający sprzedawcę nawet wtedy, gdy zawinił przewoźnik.
He he stary numer. Zamiast towaru dostałem cegłę 😀.