Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, chciałbym skorzystać z niezgodności towaru z umową dla zakupu realizowanego bezpośrednio w oficjalnym sklepie Allegro ale nigdzie nie mogę znaleźć adresu, na który mam wysłać sprzęt wraz z moim żądaniem. Wysłałem zapytanie przez linka w transakcji ale odpowiedzi brak. Czy ktoś wie, na jaki adres odesłać uszkodzony towar?
Składasz reklamację, dopiero po odpowiedzi odsyłasz, a adres powinien być w ofercie. Otwórz dyskusję a wszy7stko sie wyjaśni: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
@zuchntom wejdź w szczegóły zakupu znajdziesz tam niebieski napis ,, zgłoś problem z zakupem ,, kliknij w niego i opisz sytuację ,sprzedawca ma 24H na odpowiedź , nie zapomnij o wystawieniu odpowiedniej oceny co pobudzi sprzedawcę do szybkiego załatwienia sprawy .
Działaj.