anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nieznany los przesyłki do paczkomatu InPost

Wioletta2701
#14 Krzewiciel#

@InPost 

13.01.2023 r. kupiłam kapsułki do kawy w ilości 180 sztuk - nr aukcji: 10536623556

Do dnia dzisiejszego status przesyłki widnieje jako "w przygotowaniu" i nie aktualizuje się 😔

Jej numer: 637403589358500135385764

Kontaktowałam się ze sprzedawcą, który nawiązał kontakt z InPost.

W zakładce Allegro - moje zakupy przesyłka jest opóźniona.

Tymczasem dziś w aplikacji InPost pojawiła się kolejna przesyłka z kawą o numerze:

637403089358500032920885

Celowo nie dzwonię na infolinię, gdyż często telefon odbierają niekompetentne osoby.

Proszę o informację, co dalej z przesyłką.

Wiola
oznacz moderatorów
26 ODPOWIEDZI 26

Client:104371448
#14 Krzewiciel#

@Wioletta2701 to napisz wiadomość przez formularz kontaktowy. Chyba nie tak trudno? 😮

Poza tym co to znaczy, ze sprzedawca nawiazal kontakt z inpost?
Zabrzmiało to jak u tych co wierzą w ufo i pozaziemskie cywilizacje.

De facto nie Ty jestes stroną w umowie. Niech sprzedający się gimnastykuje z Inpost.

oznacz moderatorów

Wioletta2701
#14 Krzewiciel#

@Client:104371448

Wiadomo, że nie jestem stroną, stąd pytanie skierowałam do sprzedawcy, który odpisał, że skontaktował się z InPost, a skoro InPost odpowiada tu na forum, więc napisałam tutaj, wywołując ich do tablicy 😊

Wiola
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Wioletta2701 wygląda na to że sprzedawca przygotował etykietę i nie nadał, po Twojej interwencji i słusznie nadał drugi raz, więc czekaj na zamówienie 🙂

Dla przykładu ja też drukuje etykiety, pakuje, przyjeżdża kurier, zabiera paczki ( skanują dopiero na aucie co zawozi na sortownie ) a jak im się zawieruszy to masz identyczną sytuacje jak u Ciebie 😞 więc zamiast kombinować trzeba szybko nadawać drugą paczkę, tylko dziwne bo skoro nie poszła etykieta to mógł wykorzystać pierwszą ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@kostas11 @Wioletta2701 trochę to dziwne , bo niezeskanowana przesyłka przez kuriera budzi się najpóźniej następnego dnia rano  .. więc-- niezeskanowana zaginęła , albo ... hmm-- sprzedaca coś konbinuje 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@mdrogeria powiedziałbym że to zależy od ludzi co w twoim rewirze pracują bo u nas potrafi inpost paczkę odesłać po 2 tygodniach z dopiskiem że problem sczytaniem etykiety

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@az1rael takiego cudu to jeszcze nie miałem , ale trafił mi się kiedyś daaawno kiepski toner i na dodatek ostatni   ,a nadawałem w paczkomacie , nie chciało się zeskanować to otwierałem skytki manualnie  ,wieczorem zadzwonili z Inpostu ze zj... ą bo muszą kleić drugie etykiety , przeprosilem i poinfomowałem o usterce i potrzebie chwili  ,to był jedyny incydent ,ale paczki poszły . 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@mdrogeria u mnie jak się magazynierzy rąbną i nakleją 2x tą samą etykietę na 2 paczki to jest dopiero skaranie boskie, odkopać dinozaury by człowiek zdążył zanim sortownia odeśle nam te paczki poprzez inpost

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@mdrogeria tak budzi się o ile jej nie zgubią 😄 ja kiedyś na 100 % wydałem kurierowi i miałem identyczną sytuację, nie zeskanował i etykieta była w przygotowaniu, o reklamacji zapomnij więc nadałem ponownie na tej samej etykiecie 🙂

U mnie na rejonie jest trzech kurierów - zbierają i rozwożą paczki, a że jeden tylko wraca na sortownie to spotykają się i przerzucają zbiory do jednego auta, a pozostałych dwóch dalej wraca i doręcza paczki 🙂  

________
Κώστας
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@kostas11 tak , jest to najbardziej prawdopodobne  ,miałem taką sytuację również , wysłałem drugą paczkę , A po jakiś 3 tygodniach pierwsza wróciła do mnie jako ,, dubel ,, , wyraźnie DUBEL było napisana mazakiem ,  bo użyłem tej samej etykiety . Zastanawia mnie tylko dlaczego autor watku pisze o 2 numerach przesyłki , ale być może sprzedawca nie wie ,że w takiej sytuacji można nadać na etykietą pierwotną .

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@mdrogeria pewnie sprzedawca wysłał drugą paczkę z towarem żeby kupujący nie dostał ciężkiej cholery że zamówienie mu entropia wcięła

oznacz moderatorów

Wioletta2701
#14 Krzewiciel#

@mdrogeria Cholera wie 🤔 Rzeczową odpowiedź otrzymałam szybko. Nie robię od razu burzy, bo nie wiem, czyja to wina, dlatego wywołałam @InPost z nadzieją, że wyjaśnią sytuację.

Dziwne jest to, że przesyłka od tygodnia ma status "w trakcie przygotowywania", a dziś pojawiła się druga.

Wiola
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Wioletta2701 stawiam 10 do 1 ,że sytuacja opisana powyżej znalazła odbicie i w Twojej transakcji , zaczekaj spojoknie do końca dnia , a jak Cię bardzo cośnie napisz do sprzedawcy , pewnie nieświadom dowiedział się od Ciebie o problemach z przesyłką i po kontakcie z Inpost zdecydował się na ponowne nadanie ... osobiście zrobiłbym tak samo tylko użyłbym pierwotnej etykiety .

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

zapytaj sprzedawcy czy w ramach złożonej do inpost reklamacji o twoją paczkę nie nadał ci drugiej od siebie byś miała swój towar zamówiony szybko a nie za 30 dni jak się inpost ogarnie

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@Wioletta2701 

Dobry wieczór, 

w takich sytuacjach zawsze prosimy o kontakt z Nadawcą w celu upewnienia się, że paczka została prawidłowo nadana. Status  „Przygotowana przez Nadawcę" oznacza, że proces transportu paczki jeszcze się nie rozpoczął. 

Jeśli w Aplikacji InPost Mobile pojawiła się druga przesyłka, od tego samego Sprzedawcy, to można przypuszczać, że wysłał on towar w drugiej przesyłce. 

 

 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

czyli według logiki reasumując
nadawca nie przekazał paczki kurierowi ale ja spakował i wydrukował etykietę oraz pewnie ją nakleił na paczkę
po czym ten sam nadawca robi od zera 2 paczkę z towarem mimo że skoro nie przekazał 1 kurierowi to ma ja na pakowni i wysyła 2 paczkę do klienta mimo że prościej byłoby w końcu wydać paczkę nr 1 kurierowi
reasumując coś mi się wydaje że ktoś tu paczkę zgubił bo chyba sprzedawca nie jest niekompetentny żeby robić 2 paczkę od zera i wysyłać skoro nie wydał 1 albo ja się nie znam

oznacz moderatorów

Wioletta2701
#14 Krzewiciel#

@InPost 

Już kontaktowałam się ze sprzedawcą, który z kolei kontaktował się z @InPost.

Druga, wysłana dziś paczka została wysłana z oddziału, a więc dotrze, tylko nie wiem, czy jutro czy w poniedziałek.

Zależy, jaką opcję dostawy wybrał sprzedawca. Tę sobotnią na "ugłaskanie" i przeprosiny klienta, czy jednak zwykłą.

Najważniejsze, że po tygodniu od zakupu coś się w końcu zadziało 😊

Wiola
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Wioletta2701 dotrze w poniedziałek , a dlaczego ? Piszesz o weekendzie czyli przesyłka byla ze smartem bo tylko te są dostarczane w weekendy . Jeśli sprzedawca nadałby drugą paczkę na pierwotną etykietę to owszem byłaby w sobotę czy niedzielę , ale generując do zlecenia drugą etykietą nie będzie miała ona oznaczenia smart czyli doręczenia weekendowego .

oznacz moderatorów

Wioletta2701
#14 Krzewiciel#

@mdrogeria Pisałam o weekendzie w ramach przeprosin, takie przemyślenie. Przesyłka była w Smarcie, ale dziś, czyli w poniedziałek czeka na odbiór. Nie było weekendowej dostawy. Na szczęście w końcu dotarła 😊 Dziękuję za pomoc 🥰

Wiola
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Wioletta2701 sprzedawca jakby użył pierwotnej etykiety to owszem potraktowana byłaby przez Inpost jako doręczenie weekendowe , ale wygenerował drugą bez oznaczenia ,,smart ,, zerknij na etykietę czy ma ,, smarka ,, 😁

oznacz moderatorów