Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
13.01.2023 r. kupiłam kapsułki do kawy w ilości 180 sztuk - nr aukcji: 10536623556
Do dnia dzisiejszego status przesyłki widnieje jako "w przygotowaniu" i nie aktualizuje się 😔
Jej numer: 637403589358500135385764
Kontaktowałam się ze sprzedawcą, który nawiązał kontakt z InPost.
W zakładce Allegro - moje zakupy przesyłka jest opóźniona.
Tymczasem dziś w aplikacji InPost pojawiła się kolejna przesyłka z kawą o numerze:
637403089358500032920885
Celowo nie dzwonię na infolinię, gdyż często telefon odbierają niekompetentne osoby.
Proszę o informację, co dalej z przesyłką.
@Wioletta2701 to napisz wiadomość przez formularz kontaktowy. Chyba nie tak trudno? 😮
Poza tym co to znaczy, ze sprzedawca nawiazal kontakt z inpost?
Zabrzmiało to jak u tych co wierzą w ufo i pozaziemskie cywilizacje.
De facto nie Ty jestes stroną w umowie. Niech sprzedający się gimnastykuje z Inpost.
@Client:104371448
Wiadomo, że nie jestem stroną, stąd pytanie skierowałam do sprzedawcy, który odpisał, że skontaktował się z InPost, a skoro InPost odpowiada tu na forum, więc napisałam tutaj, wywołując ich do tablicy 😊
@Wioletta2701 wygląda na to że sprzedawca przygotował etykietę i nie nadał, po Twojej interwencji i słusznie nadał drugi raz, więc czekaj na zamówienie 🙂
Dla przykładu ja też drukuje etykiety, pakuje, przyjeżdża kurier, zabiera paczki ( skanują dopiero na aucie co zawozi na sortownie ) a jak im się zawieruszy to masz identyczną sytuacje jak u Ciebie 😞 więc zamiast kombinować trzeba szybko nadawać drugą paczkę, tylko dziwne bo skoro nie poszła etykieta to mógł wykorzystać pierwszą ?
@kostas11 @Wioletta2701 trochę to dziwne , bo niezeskanowana przesyłka przez kuriera budzi się najpóźniej następnego dnia rano .. więc-- niezeskanowana zaginęła , albo ... hmm-- sprzedaca coś konbinuje
@mdrogeria powiedziałbym że to zależy od ludzi co w twoim rewirze pracują bo u nas potrafi inpost paczkę odesłać po 2 tygodniach z dopiskiem że problem sczytaniem etykiety
@az1rael takiego cudu to jeszcze nie miałem , ale trafił mi się kiedyś daaawno kiepski toner i na dodatek ostatni ,a nadawałem w paczkomacie , nie chciało się zeskanować to otwierałem skytki manualnie ,wieczorem zadzwonili z Inpostu ze zj... ą bo muszą kleić drugie etykiety , przeprosilem i poinfomowałem o usterce i potrzebie chwili ,to był jedyny incydent ,ale paczki poszły .
@mdrogeria u mnie jak się magazynierzy rąbną i nakleją 2x tą samą etykietę na 2 paczki to jest dopiero skaranie boskie, odkopać dinozaury by człowiek zdążył zanim sortownia odeśle nam te paczki poprzez inpost
@mdrogeria tak budzi się o ile jej nie zgubią 😄 ja kiedyś na 100 % wydałem kurierowi i miałem identyczną sytuację, nie zeskanował i etykieta była w przygotowaniu, o reklamacji zapomnij więc nadałem ponownie na tej samej etykiecie 🙂
U mnie na rejonie jest trzech kurierów - zbierają i rozwożą paczki, a że jeden tylko wraca na sortownie to spotykają się i przerzucają zbiory do jednego auta, a pozostałych dwóch dalej wraca i doręcza paczki 🙂
@kostas11 tak , jest to najbardziej prawdopodobne ,miałem taką sytuację również , wysłałem drugą paczkę , A po jakiś 3 tygodniach pierwsza wróciła do mnie jako ,, dubel ,, , wyraźnie DUBEL było napisana mazakiem , bo użyłem tej samej etykiety . Zastanawia mnie tylko dlaczego autor watku pisze o 2 numerach przesyłki , ale być może sprzedawca nie wie ,że w takiej sytuacji można nadać na etykietą pierwotną .
@mdrogeria pewnie sprzedawca wysłał drugą paczkę z towarem żeby kupujący nie dostał ciężkiej cholery że zamówienie mu entropia wcięła
@mdrogeria Cholera wie 🤔 Rzeczową odpowiedź otrzymałam szybko. Nie robię od razu burzy, bo nie wiem, czyja to wina, dlatego wywołałam @InPost z nadzieją, że wyjaśnią sytuację.
Dziwne jest to, że przesyłka od tygodnia ma status "w trakcie przygotowywania", a dziś pojawiła się druga.
@Wioletta2701 stawiam 10 do 1 ,że sytuacja opisana powyżej znalazła odbicie i w Twojej transakcji , zaczekaj spojoknie do końca dnia , a jak Cię bardzo cośnie napisz do sprzedawcy , pewnie nieświadom dowiedział się od Ciebie o problemach z przesyłką i po kontakcie z Inpost zdecydował się na ponowne nadanie ... osobiście zrobiłbym tak samo tylko użyłbym pierwotnej etykiety .
zapytaj sprzedawcy czy w ramach złożonej do inpost reklamacji o twoją paczkę nie nadał ci drugiej od siebie byś miała swój towar zamówiony szybko a nie za 30 dni jak się inpost ogarnie
Dobry wieczór,
w takich sytuacjach zawsze prosimy o kontakt z Nadawcą w celu upewnienia się, że paczka została prawidłowo nadana. Status „Przygotowana przez Nadawcę" oznacza, że proces transportu paczki jeszcze się nie rozpoczął.
Jeśli w Aplikacji InPost Mobile pojawiła się druga przesyłka, od tego samego Sprzedawcy, to można przypuszczać, że wysłał on towar w drugiej przesyłce.
czyli według logiki reasumując
nadawca nie przekazał paczki kurierowi ale ja spakował i wydrukował etykietę oraz pewnie ją nakleił na paczkę
po czym ten sam nadawca robi od zera 2 paczkę z towarem mimo że skoro nie przekazał 1 kurierowi to ma ja na pakowni i wysyła 2 paczkę do klienta mimo że prościej byłoby w końcu wydać paczkę nr 1 kurierowi
reasumując coś mi się wydaje że ktoś tu paczkę zgubił bo chyba sprzedawca nie jest niekompetentny żeby robić 2 paczkę od zera i wysyłać skoro nie wydał 1 albo ja się nie znam
Już kontaktowałam się ze sprzedawcą, który z kolei kontaktował się z @InPost.
Druga, wysłana dziś paczka została wysłana z oddziału, a więc dotrze, tylko nie wiem, czy jutro czy w poniedziałek.
Zależy, jaką opcję dostawy wybrał sprzedawca. Tę sobotnią na "ugłaskanie" i przeprosiny klienta, czy jednak zwykłą.
Najważniejsze, że po tygodniu od zakupu coś się w końcu zadziało 😊
@Wioletta2701 dotrze w poniedziałek , a dlaczego ? Piszesz o weekendzie czyli przesyłka byla ze smartem bo tylko te są dostarczane w weekendy . Jeśli sprzedawca nadałby drugą paczkę na pierwotną etykietę to owszem byłaby w sobotę czy niedzielę , ale generując do zlecenia drugą etykietą nie będzie miała ona oznaczenia smart czyli doręczenia weekendowego .
@mdrogeria Pisałam o weekendzie w ramach przeprosin, takie przemyślenie. Przesyłka była w Smarcie, ale dziś, czyli w poniedziałek czeka na odbiór. Nie było weekendowej dostawy. Na szczęście w końcu dotarła 😊 Dziękuję za pomoc 🥰
@Wioletta2701 sprzedawca jakby użył pierwotnej etykiety to owszem potraktowana byłaby przez Inpost jako doręczenie weekendowe , ale wygenerował drugą bez oznaczenia ,,smart ,, zerknij na etykietę czy ma ,, smarka ,, 😁