anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Notorycznie mam problem z płatnością - zaraz po próbie opłacenia wyskakuje mi błąd

Piotrus1978
#7 Wielbiciel#

Notorycznie mam problem z płatnością - zaraz po próbie opłacenia wyskakuje mi komunikat "płatność sie nie udała" 😕 Co może być powodem tego? Konto mam w banku Santander. Czy to chwilowy problem z integracją pomiedzy płatnościami Santander a Allegro?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Piotrus1978 dodaj proszę zrzut ekranu z widocznym komunikatem. Zrzut powinien obejmować cały ekran wraz z paskiem adresowym, datą i godziną. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów