Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:48508005 Odbiór? Dostaniesz na nr telefonu nr i informacje kiedy będzie w paczkomacie
Numer telefonu tez byl nieaktualny 🤯☹🙉
@Client:48508005 no to masz pecha wróci do sprzedawcy, opłacisz ponownie i podasz poprawne dane 🙂
🙈🙊
@Client:48508005 😂🤣Brawo Ty! Ważne że zapłaciłeś tam gdzie kupowałeś 😉
@Client:48508005 kod odbioru przychodzi również na telefon, jak byś nie miał tu czy tu zadzwoń do inposta pomogą 🙂
pon. - pt. 7:00 - 22:00, sob. 8:00 - 20:00,
niedziele 8:00 - 18:00 (dla usługi paczkomatowej)
Święta 8:00 - 16:00 (dla usługi paczkomatowej)
Dzwonilam dzisiaj nie bardzo kobitka pomogla.Bede peobowala jutro bardzo dziekuje za pomoc
Poproś sprzedawcę, aby ten jako nadawca skontaktował się mailowo że swojego adresu w systemie w InPost pod adres pomoc@inpost.pl celem zduplikowania wysłania kodu odbioru na twój aktualny numer telefonu.
Dziekuje
Zgadnijcie kto jutro z samego rana napisze, że to oczywiście wina sprzedawcy i ten powinien ponownie nadać przesyłkę na swój koszt, bo jak nie, to dyskusja😁
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere no kto to może być?- to jedna wielka niewiadoma🤣
pulkownik66 chcesz to powiem Ci na ucho😁
@pulkownik66 Jak to mówią "uderz w stół..."😁
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Zgadnijcie, kto myśli o mnie nieustannie, ma z tym spory problem od wielu miesięcy i wspomina mnie nawet wtedy, gdy się w jakimś temacie nie wypowiadam. Dobrze, że o sensie mojego życia nic nie dodał, albo o moich milionach, ale spokojnie, jeszcze może to zrobić.
Knowhere a jak nie pomoże dyskusja to POK oczywiście .😐
proste....
to nożyczki....
@Client:48508005 jak sprzedawca odpowiednio skopie inposta i zrobi to w miarę szybko to
może uda ci się otrzymać kod otwarcia paczkomatu
ja sam jako sprzedawca to załatwiałem - ale w inpoście to droga przez mękę - trzeba wysłac kilka wiadomości i potwierdzeń
allegro i inpost doskonale wiedzą o możliwości wystąpienia takiej sytuacji jak u ciebie i nic z tym nie robią by usprawnić ten proces
@RED Zakładając, ze zawsze to właściwy konsument usiłuje pozyskać te informacje a nie ktoś kto znalazł telefon lub wszedł komuś na konto albo w jakikolwiek inny sposób pozyskał część danych i zawsze mu brakuje tylko jakiejś innej części aby odebrać przesyłkę lub ją przekierować 😉 Przez internet i telefon każdy może być kim chce i podawać się za kogo chce 😉
@ZibiK30 zgodnie z zapisami ustawy konsumenckiej i rodo konsument powinien mieć prawo do edycji danych wysyłkowych
zmianę dyspozycji spokojnie powinien zrobić nadawca przesyłki na prośbę Kupującego
jak mógł nadać przesyłkę to tymi samymi środkami powinien móc te dane modyfikować