Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wczoraj płaciłam przelewem tradycyjnym,pieniądze pobrane z konta,a płatność anulowana.Co mam zrobić?
Nic nie musisz robić, pieniądze wrócą do Ciebie automatycznie po 3 dniach roboczych. W zakładce Kupione Ponów płatność.
Świetnie.Muszę jechać do banku i tracić czas.Przelew wykonany poprawnie płatność zakończona a tu zonk.Czy aby Pay U nie pobiera prowizji od przelewów.Ostatnio dość często się takie przypadki zdarzają.Jestem poirytowana!Gdzie zgłosić reklamacje.?
Nie musisz jechać do banku, pieniądze wrócą do Twojej zakładki Allegro Finanse, skąd je sobie na konto wypłacisz. Jeśli chcesz składać reklamację, złóż ją tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
Nie mam konta internetowego tylko tradycyjne.Taki ze mnie archeTyp.Więc wycieczka do banku konieczna niestety.Miałam nadzieje cieszyć się z zakupu w tym tygodniu a to się niestety odwlecze.Platforma robi klientów w wała.Dziękuję za odpowiedzi.