Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprawdźcie proszę, drodzy admini o co kaman. Niepokoi mnie że "płatność w toku" jest tak długo zawieszona. Środki są na koncie, nic nie pobrało.
@billasek skonsultuję tę sprawę i wrócę do Ciebie z informacjami.
@billasek płaciłeś za pomocą PIS.
PSD2 PIS (Payment Initiation Service) to nowa metoda płatności, którą banki udostępniły w związku z wprowadzeniem dyrektywy europejskiej PSD2. Ten proces płatności różni się nieznacznie wyglądem serwisów transakcyjnych (np. stron banku. O jej wyglądzie decyduje bank).
Co ważne podczas płatności za pomocą PIS powinieneś wrócić do operatora, u którego zlecałeś płatność. Oznacza to, że nie możesz zamknąć okna przeglądarki w trakcie trwania procesu. Jeżeli to zrobiłeś-operator transakcji jej nie rozliczy a w zakładce moje zakupy, zobaczysz status płatności „Nieopłacona” lub „W toku".
W przypadku kiedy operator płatności nie jest w stanie rozliczyć wpłaty, zwróci Ci ją.
Jeśli nie pobrało Ci pieniędzy z konta, możesz anulować płatność lub zamówienie i spróbować złożyć je ponownie.
Wszystko robię w ten sam sposób odkąd wprowadzono ten system. Mam otwarte teraz wszystkie okna. Bez zmian.
Poszło blikiem. Dzięki za pomoc 💪