anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego status zakupów jest jako nieopłacony a pieniądze z konta pobrane?

Client:63929831
#7 Wielbiciel#

Mija dzisiaj już 3 dzień kiedy złożyłam zamówienia, status zakupów widnieje jako nieopłacony, jednak pieniądze zostały pobrane z konta. Co mam zrobić żeby środki wróciły na moje konto?

 

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć @Client:63929831. Który dokładnie zakup masz na myśli? Podaj numer zamówienia - znajdziesz go w szczegółach zakupu w zakładce ''Moje zakupy''.  

   Marysia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Tu widzisz jaki jest status płatności:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione jak jest nieudany to środki same wrócą tam skąd wyszły, Ty możesz ponowić płatność jak jest taka możliwość.

oznacz moderatorów

Client:63929831
#7 Wielbiciel#

  @ @MiMary Numery zamowień w którym status widnieje jako nieudany a pobrane zostały pieniądze to

581607d0-5096-11ef-b228-015db898a15a

oraz zamówienie 

581607d1-5096-11ef-b228-015db898a15

581607d2-5096-11ef-b228-015db898a15

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Dziękuję @Client:63929831. Skonsultuję to i niedługo wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 

   Marysia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@Client:63929831, otrzymałam informację, że płatność z nieznanych przyczyn została anulowana. Środki wrócą do Ciebie w ciągu 7 dni.  

   Marysia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:63929831
#7 Wielbiciel#

Aż 7dni? Zakupy robiłam w piątek rano czyli 2.08, dlaczego mam aż tyle czekać na zwrot środków??

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Z nieznanych przyczyn? jak płaciłaś?

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@Client:63929831, rozumiem, że zależy Ci na czasie. Jeśli jesteś w stanie wygenerować potwierdzenie wpłaty, to podeślij je tutaj lub na czacie Allegro. Nasz support skontaktuje się w tej sprawie z operatorem płatności. 

   Marysia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:63929831
#7 Wielbiciel#
  • Mija właśnie miesiąc odkąd dostałam informację od @MiMary  że otrzymam zwrot pobranej kwoty przez allegro za zakupy  jednak informacje na mejla otrzymałam że zakupy nie zostały opłacone. Mimo zapewnień że do 10dni otrzymam zwrot środków nadal ich nie mam! 
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:63929831 czy przesłałaś za pomocą formularza do nas potwierdzenie, o które prosiła Cię Marysia w wypowiedzi wyżej? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:63929831
#7 Wielbiciel#

@_HolaOla_  nie wysłałam, ponieważ to miało służyć przyspieszeniu zwrotów środków( nie mogę wygenerować potwierdzenia) wysyłałam numery zamowień, dlaczego inne osoby otrzymują zwroty po 3 dniach  a ode mnie czekacie ciągle na potwierdzenie?!! 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:63929831 będziemy musieli wyjaśnić tę sytuację z operatorem płatności, więc zgłoś się do nas proszę przez ten formularz kontaktowy.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów