anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Obniżenie ceny

Client:118444016
#8 Zapaleniec#

Drodzy, 

 

reklamacja uznana w kwietniu. Sprzedawca może albo naprawić, wymienić lub obniżyć cenę.

komputer odesłałem w październiku. Po oględzinach sprzedawca zaproponował obniżenie ceny o 350 zł. 

co mogę zrobić jeżeli w mojej ocenie jest to kwota nieadekwatna? Poinformowałem sprzedawcę że złożę wniosek do allegro protect i to zrobiłem. We wniosku określiłem że chce zwrócić komputer i otrzymać pełen zwrot pieniędzy.

 

Jako wadę podałem powolne działanie komputera oraz zacinanie się systemu podczas przeglądania internetu i korzystania z word. Nie wiem co musiałbym robić skomplikowanego żeby przy tak prostych czynnościach zaciąć komputer.

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:118444016 Nie musisz się zgadzać na propozycję sprzedającego, ale takie ma prawo jak złożyłeś pierwszą rekalamcję, sprzedający ma prawo i musi doprowadzić kompa do stanu zgodnego z opisem. jeżeli nie zrobi tego to druga reklamacja i wówczas masz prawo odstąpić od umowy zakupu. AP jeżeli chcesz i masz możliwość złożenia to składaj, ale co zrobią???

oznacz moderatorów

Client:118444016
#8 Zapaleniec#

Dzieki.

wiem ze nie musze sie zgadzać ale on mi zaproponował obniżenie ceny o 5% bez podania powodów dlaczego tyle. Nie wiem tez jak wyglądała diagnoza, jakie czynności zostały przeprowadzone. Ten komputer to zło przeklęte.

 

co w takiej sytuacji mogę zrobić gdy nie zgadzam się z zaproponowaną obniżką?

oznacz moderatorów

Client:118444016
#8 Zapaleniec#

Nie wiem co zrobią z Allegro Protect, wiem tylko tyle wniosek ma studia wysoki priorytet. I na razie z AP przerzucam się. Sprzedawca miał się wypowiedzieć w poniedziałek, jak nie to miałem pisać do AP. Napisałem do AP a oni ze napisali że sprzedawca przystąpił do oględzin. Trzy dni oglądał i tyle z tego wyszło 

oznacz moderatorów

NipponShorty
#14 Krzewiciel#

Wolno widzę też szło odesłanie sprzętu, reklamacja w kwietni - sprzęt wysłany w październiku.
Miał prawo tak rozpatrzeć reklamacje, Jeśli urządzenie jest zgodne z opisem (mówię tutaj o kwestii technicznej funkcjonowania sprzętu). Być może problem leży w samym oprogramowaniu za które sprzedawca już nie jest odpowiedzialny.

oznacz moderatorów

Client:118444016
#8 Zapaleniec#

No dobra, wolno szło odesłanie. I co z tego? Mogłem przebywać za granicą, cokolwiek? Poza tym to sprzedawcy jest obowiązek zadbanie o to żeby sprzęt odebrał albo poprosił o jego odesłanie. Takie zadanie sformułował dopiero w październiku. 

oznacz moderatorów

NipponShorty
#14 Krzewiciel#

W tym czasie mogłeś nałapać wirusów, zabrudzić sprzęt - mogło dokonać się wiele rzeczy wpływających na funkcjonalność sprzętu.

oznacz moderatorów

Client:118444016
#8 Zapaleniec#

Nic z tych rzeczy nie miało miejsce, i wspomniałem sprzedawcy że od kwietnia z komputera nie korzystałem albo korzystałem sporadycznie. Chyba sprzedawca może łatwo sprawdzić jak bardzo był komputer użytkowany. 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:118444016 ale jak byleś za granicą to jak miał odebrać 😄

Nie musisz się godzić na obniżkę, poproś o naprawę lub wymianę i odesłanie 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:118444016
#8 Zapaleniec#

Czy mogę tu wstawiać wiadomości od sprzedającego?

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@Client:118444016  Proste wiadomości możesz wklejać, ale musisz usunąć- edytować dane wrażliwe jak nazwiska, adresy, numery kont, telefonów,  itp.   Zdjęcia też mozesz wklejać ale zdjęcia musi zatwierdzić moderator co czasem trochę trwa.

oznacz moderatorów