Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@sylwusiowy, czy chodzi o zamówienie nr aea70282-2d7f-11ec-aed4-e13c7a1369a0? Sprzedający zwrócił środki 16.10.2021 r. Natomiast w przypadku zwrotu metodą BLIK, szukając zwróconej wpłaty, należy kierować się datą wpłaty za zakup, a nie datą zwrotu. Czy mogę Cię prosić o ponowne zweryfikowanie, czy nie masz zwrotu na swoim koncie? 🙂
@sylwusiowy Złóż wniosek na pełną kwotę, o ile na pewno nic nie otrzymałaś od sprzedawcy. Jeżeli wniosek z pełną kwotą jest blokowany i nie możesz go wysłać, napisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158&subjectId=460985e0-b...