Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@MellaShop na ten moment faktycznie nie ma możliwości oceniania kupujących. Możesz jednak odpowiedzieć na komentarz kupującego i w odpowiedzi przedstawić swoje stanowisko w danej sprawie.
Co do dwóch opisanych przez Ciebie sytuacji:
1. Kupujący nie ma możliwości wystawienia komentarza dla anulowanego zamówienia. Jeżeli taki został wystawiony, jest automatycznie usuwany. Zwracamy też uwagę na czas wystawienia komentarza.
2. Rozumiem, że takie sytuacje mogą być frustrujące, jednak nie mamy możliwości ograniczenia klientom wystawienia komentarza i określenia, która strona w danej sytuacji ma rację. Dlatego też umożliwiliśmy sprzedającym opcję dodania odpowiedzi na komentarz kupującego. Dzięki temu mogą przedstawić swoją wersję wydarzeń. Odpowiedź ta jest widoczna dla innych kupujących.