anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ocena i opinie o kupujących

MellaShop
#1 Nowicjusz#
Szanowna Społeczności Allegro, Szanowny Zespole Allegro,
 
Zwracam się do Państwa jako aktywna sprzedawczyni na platformie Allegro, z prośbą o uwagę oraz refleksję nad kwestią ochrony sprzedawców przed nieuczciwymi działaniami ze strony kupujących.
 
W mojej działalności spotkałam się już z kilkoma niepokojącymi sytuacjami, między innymi:
1. Kupujący składa zamówienie, wystawia negatywną opinię, po czym natychmiast je anuluje.
2. Kupujący zamawia towar, który został przeze mnie dokładnie sprawdzony i starannie zapakowany, po czym twierdzi, że otrzymał uszkodzony produkt. W jednym z przypadków wszystko wskazywało na to, że klient posiadał wcześniej zniszczony egzemplarz, zamówił nowy i dokonał podmiany, przedstawiając go jako otrzymany ode mnie. Opakowanie było nienaruszone, co wyklucza winę przewoźnika.
 
To tylko niektóre z przypadków, które narażają sprzedawców na straty finansowe oraz obniżenie wiarygodności.
 
W związku z powyższym, zwracam się z uprzejmą prośbą zarówno do innych sprzedających, jak i do zespołu Allegro o rozważenie wprowadzenia możliwości oceniania i komentowania kupujących. Taka funkcja pomogłaby w budowaniu bezpieczniejszego i bardziej przejrzystego środowiska handlu na platformie.
 
Będę wdzięczna za wszelkie komentarze, doświadczenia oraz opinie innych sprzedawców w tej sprawie.
 
Z wyrazami szacunku,
Yulla [edycja], Mellashop
oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@MellaShop na ten moment faktycznie nie ma możliwości oceniania kupujących. Możesz jednak odpowiedzieć na komentarz kupującego i w odpowiedzi przedstawić swoje stanowisko w danej sprawie. 

Co do dwóch opisanych przez Ciebie sytuacji: 
1. Kupujący nie ma możliwości wystawienia komentarza dla anulowanego zamówienia. Jeżeli taki został wystawiony, jest automatycznie usuwany. Zwracamy też uwagę na czas wystawienia komentarza.
2. Rozumiem, że takie sytuacje mogą być frustrujące, jednak nie mamy możliwości ograniczenia klientom wystawienia komentarza i określenia, która strona w danej sytuacji ma rację. Dlatego też umożliwiliśmy sprzedającym opcję dodania odpowiedzi na komentarz kupującego. Dzięki temu mogą przedstawić swoją wersję wydarzeń. Odpowiedź ta jest widoczna dla innych kupujących. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów