anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ocena pojedynczych ofert przy zakupie kilku produktów tego samego sprzedawcy.

MAMY ROZWIĄZANIE!
czubaty87
#7 Wielbiciel#

Często kupuję kilka różnych przedmiotów na różnych aukcjach tego samego sprzedawcy. Chciałbym mieć możliwość ocenienia konkretnych zakupów a nie jedynie całości transakcji.  Ważnym czynnikiem przy decyzji zakupowej są opinie użytkowników o przedmiocie. Jeśli kupiłem u jednego sprzedawcy np 5 przedmiotów na oddzielnych aukcjach, i jeden z nich jest badziewny to chciałbym móc zostawić taką opinię o tym konkretnym przedmiocie, obecnie mogę ocenić jedynie sprzedawcę.

oznacz moderatorów
24 ODPOWIEDZI 24
mdrogeria
#21 Demiurg#

xyz96 Stiomy po dwóch stronach barykady . Ty masz swoje racje i ja również , ale o handlu pojęcia zielonego nie masz .

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@mdrogeria O handlu? Czy o wciskaniu kitu? Popatrz na komentarze negatywne u sprzedawców z niskim procentem pozytywów. Zdecydowana większość to negatywy za jakość produktów - mało kto daje się wyprowadzić w pole, wystawiając ocenę produktu bez powiązania za sprzedawcą - na szczęście.

jeden z tysięcy przykładów; https://allegro.pl/uzytkownik/akcesoria24h/oceny?recommend=false

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

xyz96 Czyli wystawione nie tam gdzie potrzeba .Dam Ci przykald ze sklepu stacjonarnego . Proszę proszek do firanek ,, bo ten z Biedronki nic nie daje ,, Mam w ofercie 6 rodzajów w 6 cenach .Podaj Niemiecki za 30zł to od razu z krzesłem bo zaslabnie . Zaczynam od średniaków , ale widzę ,że coś nie gra , wspominam o nieniecki - zupelny brak reakcji nawet nie spojrzy . Niestety wybór pada na najtańszy z komentarzen ,, ten chyba będzie najlepszy ,,. Wszędzie musi być umiarkowanie i dostosowanie do potrzeb klienta .W internecie tego kontaku nie ma , co bardziej zapobiegliwy zada pytanie i wtedy zaczyna się rola sprzedającego tu powinien wykazać się swoją znajomością produktu i kunsztem sprzedawcy  . Zawsze jeśli otrzymam pytanie odpowiadam jakie jest moje zdanie o produkcie ,gdyż nie wiem kto zadaje pytanie i czego oczekuje .W branży siedzę już 30 lat znam produkty od podszewki , a sklep stacjonarny w tym pomaga . Bezpośredni kntakt z klientem jest niezastąpiony .

oznacz moderatorów
DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

@mdrogeria dokładnie. U mnie szef zanim przeniósł się do internetu prowadził sklep z porcelaną.

Klient wybierał filiżanki ze złotym paskiem, miały ceny od 9 do 30zł, nawet po 40+ (wiadomo, musi być coś tańszego). Sytuacja trochę przypominała zakup w internecie. Klient przyszedł, sam wybrał najtańszą. Na następny dzień ją zwrócił, mówiąc dosłownie, że te tanie to badziew i pasek coś schodzi. Poprosił jednak o poradę co wybrać i kupił droższy zestaw, podziękował i wyszedł zadowolony. Nie mówił, że tu się sprzedaje chińskie tandety i że trzeba omijać tego sprzedawcę szerokim łukiem.

Taniego produktu nie należy traktować jako przedmiot, który ma służyć przez lata, tylko być alternatywą do czasu aż się zakupi porządny sprzęt/towar. 

Szykowałem się z zamiarem kupna dosyć drogiej klawiatury mechanicznej, lecz potrzebowałem czegoś taniego "na szybko". Wyhaczyłem przedmiot w granicach 70zł i po miesiącu podstawy w klawiszach zaczęły się wyłamywać, niektóre podwójnie klikać. Produkt i tak oceniłem na 4 ze względu na niestandardowy sposób użytkowania, a sprzedawcy nie zarzuciłem, że sprzedał mi badziew, który zaczął się rozpadać, dostał same 5*. To tylko jeden z przykładów. 

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Taak, i sprzedawca chińskiej tandety będzie miał same pozytywy, niech inni kupują u niego i się nacinają, zachęceni pozytywnymi ocenami.

oznacz moderatorów