Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czemu nie widzę opcji do oceny produktu kupionego w sierpniu, a widzę taką opcję przy produktach kupionych nawet w tamtym roku?
Może spytam inaczej: Czemu nie mogę ocenić produktu kupionego w sierpniu, a mogę ocenić produkt kupiony w czerwcu? Nie ma jednego okresu, w którym mogę dokonać oceny?
Na dodanie opinii masz maksymalnie 360 dni od zakupu produktu, który chcesz ocenić. Możesz również ocenić sprzedającego zaraz po tym, jak zrobisz u niego zakupy. Masz na to aż 90 dni. Czas ten liczymy co do godziny.
Często kupujący mylą opinie produktową z oceną sprzedającego. Natomiast doceniam troskę. Poczekam jednak aż autor wątku wróci z wątpliwości, jeśli moja odpowiedź nie będzie wystarczająca. Dobranoc.
@gdvorek wiem, że czasem mylą, ale jak sam widzisz kupujący wyraźnie pyta o opinię produktu🤔
W tym rzecz, że nie mam 360 dni. Nie mogę oceniać produktów zakupionych przed czerwcem, no i tego jednego z sierpnia też nie. Oczywiście nie jest też tak, że oceniłem i zapomniałem.