Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hejka, po wystawieniu negatywnej opinii produktu, który nie był zgodny z opisem ani ze zdjęciem, sprzedający nęka mnie mailami, smsami i telefonami namawiając do zmiany tej oceny. W zamian za to proponuje zwrot kosztów zakupu. Czy to znaczy, że opinie zamieszczane są nie wart zaufania, bo sprzedawcy zrobią wszystko, żeby zafałszować rzeczywistość?
@EES cały system ocen jak piszesz nie jest miarodajny , ale nie tylko z powódów , które opisujesz , na ponad 10 000 transakcji w roku mam niewiele ponad 2000 ocen , czyli co ? .. .tak jak Ty klienci wystawiają szczególnie oceny negatywne bo klasycznej czyli pozytywnej transakcji ,, nie chce im się oceniać ,, bo po co ,, przecież wszystko było w porządku ,, Tak , sprzedawcy walczą o oceny bo ma to bezpośredni wpływ na sprzedaż , przy małej ich ilości jeden negatyw potrafi zrujnować konto sprzedawcy .
Akurat staram się uczciwie oceniać swoje zakupy, a jeśli się powstrzymuję, to dlatego, że nie mam nic pozytywnego do napisania. Jeśli jednak ktos wyraźnie oszukuje, a potem stara się mnie przekupić, żeby tylko kłamać z nim w duecie, to już mnie nieco poruszyło.
Sa warte oceny i nie zmieniasz tej oceny, ma ona pokazywać innym jaki jest produkt. Oczywiście ludzie są różni i przekupni.🤗