Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Otrzymałam uszkodzoną przesyłkę Orlen w której stwierdzono rozlanie oraz częściowy brak towaru. Wysłałam zdjęcia z odbioru z paczkomatu na którym widać iż paczka jest wylana i uszkodzona Od momentu zgłoszenia do sprzedawcy oraz allegro minęło 14 dni.Dzisiaj otrzymałam informację od allegro że musze czekać na rozpatrzenie reklamacji od przewoźnika która ma na to 30 dni. Allegro protect też zostało wstrzymane do momentu aż przewoźnik określi swoje stanowisko. Ja zostaje bez towaru i gotówki na 30 dni !. Czy takie zasady są zgodne z prawem?
@agataszyperska a spisany został protokół szkody ?
to był paczkomat orlen który zalał cały skrytkę przez co nie mogłam zamknąć skrytki i odznaczyć na monitorze że przesyłka jest uszkodzona, Mam na to zdjęcie uszkodzonej paczki w skrytce oraz zalany paczkomat.
Odpowiadając na wcześniejsze pytanie. Termin odpowiedzi operatora pocztowego reguluje ustawa prawo pocztowe oraz rozporządzenie w sprawie reklamacji usługi pocztowej. Podany termin 30 dni wynika wprost z przepisów prawa.
To jest jasne .Mnie interesuje dlaczego nie mogę odzyskać środków po upływie 14 dni od zgłoszenia tematu do sprzedawcy. Innymi słowy czy termin 30dni wynikający z procesu reklamacyjnego przewoźnika jest terminem dla sprzedawcy i po co ustalone 14 dni w dyskusji allegro ?