Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy jest jakiś problem techniczny z płatnością za zakupy? Pytam, bo mam kilka produktów kupionych z rozpoczętą, a nie zakończoną płatnością. Owszem, zdarzały mi się już takie sytuacje, ale pojedynczych przypadków, a nie kilku na raz. Czy w tej sytuacji muszę czekać tydzień i tydzień mieć zablokowany towar zanim klientowi minie czas na zapłatę?
Coś się dzieje ,coraz więcej osób zgłasza problemy . Wygląda to na poważniejszą awarię .
@wiki0441 Czy próbowałaś ponowić płatność? Nie otrzymaliśmy innych sygnałów w tej kwestii.
To są płatności klientów w ofertach, które sprzedaję. Tamte faktycznie zostały nieopłacone, kolejne są opłacone, więc może to faktycznie zbieg okoliczności. Przy okazji zapytam, pierwsze z tych nieopłaconych zamówień są z 19 lutego. Dziś mija 7 dni terminu na ich opłacenie. Kiedy te zakupy będą automatycznie anulowane, bym mogła otrzymać zwrot prowizji?
@wiki0441 Jeśli nie zmieniłeś ustawień, zakupy anulujemy automatycznie, gdy kupujący wybrał płatność z góry i nie opłacił swojego zamówienia w wyznaczonym czasie, czyli:
Nic nie zmieniałam, także czekamy- dziś powinno być anulowane. Czy to nastąpi o jakiejś konkretnej godzinie, czy o tej samej o której był zakup, czy o północy? Pytam z ciekawości, jak to wygląda?