anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Oczekiwanie...

Vetabi
#7 Wielbiciel#

Zamówiłem czapkę 05.06.2020 o 21:19 (7525781579) u [edit] za pobraniem na kwotę 138 zł. Po 14 dniach napisałem maila czy zamówienie w końcu do mnie dotrze. Zero odpowiedzi na maila. Dałem sobie spokój z tą czapką i zamówiłem u nich drugą za kwotę 85 zł za poraniem również(22.06.2020,godzina 19:20),(Numer przesyłki 7556771961),Przesyłka przyszła po 2 dniach lecz na kwotę 138 zł,czyli cena tak jak za pierwszą czapkę. W paczce była czapka za 85 zł a zapłaciłem jak za czapkę za 138 zł. Żona wykonała za pierwszym razem telefon pani od razu wiedziała,że został tak popełniony błąd,pracownik zauważył 2 zamówienia z tego samego konta a pierwsze zamówienie nie było ważne,ponieważ nie mieli na sklepie ani możliwości ściągnięcia produktu,mimo,że oferta była wystawiona z produktem. prosiła o podanie numeru konta itp,-to żona uczyniła. Po tygodniu zadzwoniła żona,że nadal nie ma różnicy wypłaconej w kwocie 53 zł, powiedziano,oczywiście,przepraszamy już  wysyłamy. W piątek,17.07 czyli równo po 3 tygodniach zadzwoniłem do pani,oczywiście pani już wiedziała o tym,pamiętała,że żona dzwoniła w tej sprawie, zapytałem się dlaczego dalej nie ma wpłaty różnicy w cenie na konto, to pani na to,że ma dziennie 150 telefonów i sms od żony z podanym numerem konta nie widziała-nie mogła znaleźć 😉 Podałem numer konta,swoje dane jeszcze raz, niby wysłała podczas rozmowy do "księgowych" informację i sama powiedziała przez telefon,że własnie im się nie zgadzało to,że 53 zł jest nadwyżki. Po rozmowie pani zadeklarowała,że pieniądze wpłyną do soboty tj. 18.07.2020. Dałem czas do poniedziałku bo wiadome było,że nie wyślą dzisiaj i w sobotę na pewno nie będzie. Dziś jest wtorek, dalej brak wpłaty. Napisałem sms dzisiaj po godz. 10 dalej zero odzewu,żeby nie robić z siebie błazna i dzwonić łącznie 4 raz i się prosić łaskawie o zwrot różnicy. Oczywiście ma mailu jak i w sms mam informację,że paczka zostanie nadana przez DPD w wysokości 138 zł. 

   

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

pinsplash
#21 Demiurg#

@Vetabi zatelefonowałem, wysłałem sms, żona dzwoniła. SAM SIĘ PROSISZ O KŁOPOTY. Tylko emaile, aby mieć potwierdzenia. Teraz wyślij email z podsumowaniem tego co tu napisałeś. Otórz dyskusje do OBU zakupów. Po 24h możesz poprosić pracownika Allegro o interwencję

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Vetabi Nie dzwoń i nie SMS-uj 100 razy, tylko raz opisz problem tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa, po 24 godzinach poproś tam o pomoc pracownika Allegro, który zdyscyplinuje sprzedawcę i sprawa zostanie załatwiona. Nie kończ Dyskusji przed rozwiązaniem problemu.

oznacz moderatorów

Vetabi
#7 Wielbiciel#

Jasne,rozumiem-tak zrobię.

oznacz moderatorów