Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
03 stycznia zakupiłem 2 opakowania saszetek dla kota od sprzedawcy 76e963 na sumę 149,46 zł. do dzisiaj 24-01-2024 towar nie został do mnie wysłany. Ze sprzedawcą zero kontaktu. Nie odpowiada. 13 stycznia chciałem zrezygnować z tego zakupu ale w allegro nie ma takiej opcji ,, rezygnuję z zakupu". Jest tylko zwrot. Wybrałem więc tą opcję bo innej nie było zrywającej przerywającej aukcję. Po wybraniu ,, zwrotu towaru" była tylko opcja: wysyłka na własny koszt. Ale jak wysłać towar którego się nie otrzymało? Jak uzyskać zwrot pieniędzy? Jak powiadomić allegro o tej sprawie gdy nie ma kontaktu w takiej sprawie. Gdy próbuję rozpocząć SPÓR wyświetla się np. w dniu 20-stycznia że nie mogę rozpocząć sporu, bo nie minął termin wysyłki a upływa on 11 stycznia. Jakiś błąd. Proszę o pomoc
a moze on miał termin wysyłki taki długi?
@renault14 sprawdziłam Twoje zamówienie i nie możesz rozpocząć dyskusji, ponieważ przewidywany czas realizacji tego zakupu jest ustanowiony na 25.01.2024 - 26.01.2024 r., a data ta jeszcze nie nie minęła. Poczekaj proszę cierpliwie, a jeśli ten czas minie, wówczas spróbuj jeszcze raz rozpocząć dyskusję. Natomiast jeśli dalej będziesz widział ten komunikat, napisz tutaj ponownie, a będziemy działać.
@_HolaOla_ To możesz mi wyjaśnić taki zapis?:
tak jak myśłałam. klikają i nie czytają warunków oferty. Dostawca po prostu pewnie czeka na dostawę 🙂
@Monika__L napisał(a):
tak jak myśłałam. klikają i nie czytają warunków oferty. Dostawca po prostu pewnie czeka na dostawę 🙂
Ten sprzedawca już ma zawieszone konto, 5 komentarzy i 4 negatywy.