anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Od miesiaca nie dostałam zamowionego opłaconego towaru. Sprzedawca 'dengbeixia713918' nie odpowiada

Client:39091555
#7 Wielbiciel#

Od miesiąca nie dostałam zamowionego i opłaconego towaru. Sprzedawca dengbeixia713918 nie odpowiada na wiadomości. Ani towaru, ani zwrotu pieniędzy.. Co dalej mam robić? Sprzedawca usunął wszystko swoje oferty. Zgłosić sprawę na policję? Czy wogóle coś to da??? 

oznacz moderatorów
20 ODPOWIEDZI 20

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:39091555 Wejdź w zakładkę moje zakupy i w szczegółach tego zamówienia kliknij zielony przycisk zgłoś problem z zakupem.

oznacz moderatorów

Client:39091555
#7 Wielbiciel#

Juz tak robiłam kilka razy i odp z allegro,  że czas realizacji to 8 czerwca,  który już dawno minął 

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:39091555 W takim razie wybierz inny powód do otwarcia dyskusji lub napisz przez formularz kontaktowy.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:39091555 spróbuj otworzyć dyskusję z innego powodu niż ,, nie otrzymałem .... ,, powinno przejść .

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@Client:39091555 Policja tu nie pomoże, bo sądząc po nicku to zakup od majfrienda > posłuchaj @komis-bell  i otwórz dyskusję > jak się nie będzie wypowiadał to po 14 dniach oznacz jako "nierozwiązaną" > dostaniesz możliwość złożenia wniosku do Allegro Protect 

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@Client:39091555 zakup z Chin i problemy? Czytałaś opinie na Gadane PRZED zakupem?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

NipponShorty
#14 Krzewiciel#

@pinsplash  sprzedający ma dobrą średnią 100% negatywnych opinii 

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@NipponShorty to skąd tu ten post?🤔

https://allegro.pl/uzytkownik/dengbeixia713918/oceny?order=pd

I kogo Ty sprawdzałeś ?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@pinsplash no właśnie ze względu na dobrą średnią 😉 na 100% negatywów trzeba się postarać 😉 

oznacz moderatorów

NipponShorty
#14 Krzewiciel#

@sl-aw-ek @pinsplash no co mogło pójść nie tak z konta które miało 0 pozytywnych opinii a zakładam że podczas zakupu opinii po prostu było 0

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#

@Client:39091555 

Lepiej żeby nasza policja nie wojowała z chińczykami. Czasy takie są, jakie są 🙂

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

dengbeixia713918

firma(0 ofert)konto zawieszone

 

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:39091555 Poczekaj na moderacją udostępnia Ci otwarcie dyskusji i tam napisz że nie otrzymałeś towaru, odzyskasz środki spokojnie, to że sprzedający ma zawieszone konto nie zwalnia go od wysłania towaru albo zwrotu środków: @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:39091555 widzę, że dyskusja jest już otwarta, wypowiedzieliśmy się w niej, jeśli sprzedający nie odpisze to po 24h poproś o naszą pomoc  w dyskusji. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Kubeey
#2 Obserwator#

A jak dokładnie wygląda pomoc allegro w dyskusji?

Mam podobny problem,

Przed zakupem bardzo dobrych opinii 2600 a od ostatniego czwartku codziennie dobywa takich samych jak ja, opłacone zamówienie i bez kontaktu ze sprzedającym gdzie wcześniej zapewniał, że wyśle danego dnia... I to niby firma z serwisem komputerowym i stacjonarnym punktem, niestety nie jest to 200zł a prawie 5000zł.. o 19 minie 24h w dyskusji

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Kubeey Być może jakiś losowy przypadek u sprzedającego - były tu już tematy, że ktoś miał wypadek, trafił do szpitala itp. i nie miał jak ogarniać allegro.

Po 24 godzinach poproś o pomoc w dyskusji.
W najgorszym wypadku dostaniesz zwrot pieniędzy od Allegro ale może to potrwać dobrych kilka/kilkanaście dni.

oznacz moderatorów

Kubeey
#2 Obserwator#

Mogę zaczekać kilka/kilkanaście dni aby tylko sprawa została wyjaśniona bo jednak nie jest to 20zł dlatego zastanawiam się co dalej.

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Kubeey Jeśli sprzedający nie odpowie w dyskusji i nie zrealizuje zamówienia / nie zwróci Ci pieniędzy to otrzymasz możliwość złożenia wniosku o rekompensatę z Allegro Protect.

oznacz moderatorów

Kubeey
#2 Obserwator#

Ogólnie zamówienie jest z 19.06 opłacone od razu, sprzedający zmienił status i dlatego nie mogłem anulować.. a status w przygotowaniu od 21.06, dostawa miała być 24.06,

Jeszcze w czwartek dostałem fakturę do zamówienia na której był wpisany zły model karty ale cena się zgadzała.

W piątek po południu zgłosiłem zwrot sprzedawcy bez wybierania sposobu wysyłki bo towar nie został nawet nadany, niestety jednak od czwartku nie da się z nimi skontaktować

oznacz moderatorów