anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Od paru dni nie mogę zrobić zakupów przez smartfona

MAMY ROZWIĄZANIE!
kalorak
#1 Nowicjusz#

Witam,

mam pytanie od paru dni nie mogę zrobić zakupów przez smartfona, aplikacja działa prawidłowo ale przy wciśnięciu kup teraz zaczyna "myśleć" i nie dochodzi do transakcji. Na komputerze zakupy mogę robić normalnie.

Nie wiem w czym tkwi problem.

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@kalorak Spróbuj pobrać aktualizację lub najnowszą wersję naszej aplikacji. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
kalorak
#1 Nowicjusz#

Mam najnowszą wersję, posiadam Iphona, myślałem że problem tkwi w podłączonej karcie kredytowej, ale po jej zmianie wykonywałem już zakupy.

oznacz moderatorów
kalorak
#1 Nowicjusz#

Problem rozwiązany, karta została usunięta i ponownie podpięta, chyba będzie w porządku, zakup przez apkę udał się pomyślnie.

oznacz moderatorów