Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
6 lutego zamówiłem kask 9 lutego go odebrałem z paczkomatu, 11 lutego pojawiła się informacja że paczka została nadana 14 ją odebrałem i się okazało że w środku jest drugi kask. 11 lutego od razu jak paczka się pojawiła napisałem do sprzedawcy o co chodzi lecz bez odzewu, od tego czasu dzwoniłem ok 20razy pisałem emaile dalej bez odzewu. Co w tej sytuacji mogę zrobić?
Czekać na odzew albo zrobić zwrot, wygenerować kod i odesłać.
zwrócić już nie mogę zbytnio bo minęło ponad 14 dni
Zwrócić zawsze możesz, niezależnie ile czasu minęło.
Ciekawe dlaczego teraz się zgłaszasz jak minął termin na bezpłatny zwrot, teraz sprzedawca musi pokryć koszt odbioru towaru.
Mogłeś być jeszcze bardziej cwańszy, tak jak inni użytkownicy Allegro.
Odstąpić od umowy i odesłać jeden kask, i w ten sposób mieć i pieniądze ze zwrotu i kask
@Halfrunt To co napisałes to jawne namawianie do oszu_kiwania sprzedającego. Takie wpisy powinny być z automatu usuwane.
Zrób tak jak ci podpowiada sumienie. Ktoś popełnił pomyłkę i po ludzku warto go zwrócić a to w przyszłości może ci się opłacić.