Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Szanowni państwo Doszło do pomyłki z odesłanym towarem Nivea.Przez to że wysłali mi na siłę gdy zgłosiłem zwrotu 5 minut po pomylkowym zakupem.Przez pomyłkę najwyraźniej wysłałem z kodem który był do zwrotu do innego zakupu który też był przez pomyłkę jakieś filtry AGD który wkoncu nie był wysyłany a anulowany natychmiast.A wszystko przez to że miałem telefon luzem w kieszeni i sam robił zakupy.Prosze o wysłanie mi jeszcze raz kodu na zwrot bo już skasowałem tego sma i nie wiem gdzie ma odesłać go pomylkowy odbiorca.
@Client:105446964 Podaj proszę numer zamówienia, które ma zostać zwrócone.
Telefon sam robi zakupy i płaci... tego jeszcze nie grali. Pozmieniaj hasla zaloz 2 etapowa weryfikacje
Ciekawe jak telefon w kieszeni sam potwierdzał płatności 😁
To wszystko przez tą sztuczna inteligencję już zaczyna wyręczać ludzi
Zmień telefon, dobra rada.