anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Odesłałem nie ten produkt na zwrot, co teraz?

Client:105446964
#1 Nowicjusz#

Szanowni państwo Doszło do pomyłki z odesłanym towarem Nivea.Przez to że wysłali mi na siłę gdy zgłosiłem zwrotu 5 minut po pomylkowym zakupem.Przez pomyłkę najwyraźniej wysłałem z kodem który był do zwrotu do innego zakupu który też był przez pomyłkę jakieś filtry AGD który wkoncu nie był wysyłany a anulowany natychmiast.A wszystko przez to że miałem telefon luzem w kieszeni i sam robił zakupy.Prosze o wysłanie mi jeszcze raz kodu na zwrot bo już skasowałem tego sma i nie wiem gdzie ma odesłać go pomylkowy odbiorca.

 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:105446964 Podaj proszę numer zamówienia, które ma zostać zwrócone. 

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Telefon sam robi zakupy i płaci... tego jeszcze nie grali. Pozmieniaj hasla zaloz 2 etapowa weryfikacje

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

Ciekawe jak telefon w kieszeni sam potwierdzał płatności 😁

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

To wszystko przez tą sztuczna inteligencję już zaczyna wyręczać ludzi 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Zmień telefon, dobra rada.

oznacz moderatorów