Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Odesłałem przedmiot na gwarancję do sprzedającego. Dostałem odp. Że nie ma takiego przedmiotu i prosi o nr konta bankowego na odesłanie pieniędzy. I kontakt się urwał co robić
@dorosz30 a wysłałeś numer konta? Reklamacje uznał i chce zwrócić pieniądze.
Wysłałem nr konta
@dorosz30 ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji potem jak uzna ci prześle kasę czyli przelicz sobie czas od dnia zgłoszenia te 14dni bez paniki
@dorosz30 Zamiast słuchania fauny z sawanny podaj ten nr. konta > dostaniesz zwrot pieniędzy bez zbędnych awantur > i będzie po sprawie > na spokojnie.
Podałem nr konta nawet podziękował. I słuch się urwał
@dorosz30 Jak dawno się urwał? Może trzeba poczekać dzień lub dwa na ten przelew
Tydzień ponad
@dorosz30 A telefon działa? Może sprzedawca na wakacje wyjechał.