anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Odesłałem predmiot na gwarancję do sprzedającego, odp byla ze nie ma takiego przedmiotu

dorosz30
#7 Wielbiciel#

Odesłałem przedmiot na gwarancję do sprzedającego.  Dostałem odp. Że nie ma takiego przedmiotu i prosi o nr konta bankowego na odesłanie pieniędzy.  I kontakt się urwał co robić

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

Client:44052296
#21 Demiurg#

@dorosz30 a wysłałeś numer konta? Reklamacje uznał i chce zwrócić pieniądze.

oznacz moderatorów

dorosz30
#7 Wielbiciel#

Wysłałem nr konta 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@dorosz30 ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji potem jak uzna ci prześle kasę czyli przelicz sobie czas od dnia zgłoszenia te 14dni bez paniki

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@dorosz30 Zamiast słuchania fauny z sawanny podaj ten nr. konta > dostaniesz zwrot pieniędzy bez zbędnych awantur > i będzie po sprawie > na spokojnie.

oznacz moderatorów

dorosz30
#7 Wielbiciel#

Podałem nr konta nawet podziękował. I słuch się urwał

oznacz moderatorów

TomBanknoter
#17 Koryfeusz#

@dorosz30 Jak dawno się urwał? Może trzeba poczekać dzień lub dwa na ten przelew

oznacz moderatorów

dorosz30
#7 Wielbiciel#

Tydzień ponad

oznacz moderatorów

TomBanknoter
#17 Koryfeusz#

@dorosz30  A telefon działa? Może sprzedawca na wakacje wyjechał.

oznacz moderatorów