anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Odesłałem towar w ciągu 14dni (mam SMART), towar uległ uszkodzeniu w transporcie

marc07
#7 Wielbiciel#

Kupiłem muszlę WC na allegro w SMART.

Muszlę zwróciłem do nadawcy w ciągu 14dni, ale ten jej nie odebrał gdyż przyszła już potłuczona.

Sam mam film nagrany jak zapakowałem muszlę w stanie idealnym do tego samego opakowania w którym ją otrzymałem.

Po kilku dniach mój zwrot dotarł do mnie z powrotem z nakleją "Odmowa przyjęcia"

Kurier DPD podrzucił mi ją pod drzwi (mimo że byłem w domu).

Co mówi regulamin o odpowiedzialności Allegro w tym zakresie za swojego dostawce? Kto jest moim dłużnikiem i kto powinien zwrócić mi pieniądze za zniszczony towar?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

Client:44052296
#21 Demiurg#

@marc07 przesyłka powinna być ubezpieczona. Więc należy złożyć reklamację po ówczesnym spisaniu protokołu szkody. jak nie było naklejki ostrożnie szkło to marne szanse na pomyślne rozstrzygnięcie.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@marc07 sprzedawca złamał prawo, bo powinien odebrać i spisać protokół, odmówił odbioru zwrotu więc co by nie było, ma Ci oddać kasę do 14 od odstąpienia a Ty masz mu dostarczyć towar !!!

Spisz protokół i złóż reklamację bo co byś nie wymyślił jesteś na straconej pozycji 😞 nawet jak by odebrał i spisał protokół złożył reklamację i była by odmowa za złe pakowanie i tak Ty odpowiadasz, i zostajesz bez kasy i muszli 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

marc07
#7 Wielbiciel#

Towar był zapakowany tak jak go dostałem, cały okrojony taśmą "Ostrożnie nie rzucać, z symbolem szkła". Reklamację spisałem, ale odrzucono, czekam na powtórną analizę, wszystko załatwiane przez allegro, ale niestety olewają moja sprawę. Sam specjalista ds reklamacji także ma w doopie wiadomości, bo odpowiada tylko częściowo.

 

W regulaminie allegro protect Załącznik 9 pkt II ppkt 8 napisane jest wyłącznie ,,,

"Towar uległ zniszczeniu lub został zagubiony podczas transportu z winy przewoźnika, chyba że wysyłka tego Towaru nastąpiła w ramach Usługi Allegro Smart! na zasadach wskazanych w Załączniku nr 12 do Regulaminu.

 

Paczkę odesłałem w SMARt , tylko nie rozumiem do jakiego pkt mam zajrzeć w kontekście zał 12 Regulaminu

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nie daj się wciągnąć skoro produkt był dobrze zapakowany i zwrot ze Smartem to poproś Allegro o pomoc.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@marc07 jeśli reklamacja odrzucona przez przewoźnika nic nie zrobisz, to że zapakowane tak samo nie ma znaczenia 😞  za zwrot Ty odpowiadasz i ma towar dotrzeć bez uszkodzeń 😞 

To że był oklejony taśmą szkło nie ma żadnego znaczenia, do tego trzeba wykupić dodatkową usługę a w darmowym zwrocie smart tego nie zrobisz 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów