Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Zakupiłem elektryczną opaskę rozgrzewającą na kolano ale odesłałem ją przez SMART ponieważ żona powiedziała że bardzo słabo grzeje . Sprzedawca nie przyjął zwrotu twierdząc że opaska ma intensywny zapach którego nie miała i zaproponował że może mi to odesłać na mój koszt . Przyjąłem zwrot myśląc że żona pewnie miała jakąś maść na kolanie chociaż jak dla mnie zapach był normalny . Sprzedawca odesłał mi towar zabierając paragon i nie chce go zwrócić sugerując że wszedłem drugi raz w posiadanie towaru z innego stosunku prawnego . Co w przypadku kiedy będę chciał oddać komuś towar - czy tracę w takim przypadku gwarancje ? Myślałem że paragon po sprzedaż jest mój
Masz ślad zakupu w allegro zakładka moje zakupy oraz pewnie w banku ślad przelewu nikt cię z 2 lat rękojmi nie oszwabi
Pytanie czy to że nie chce mi zwrócić paragonu jest zgodna z przepisami
Jak był to musi Ci zwrócić , otwórz dyskusję, pomoże.
Sprzedający nie ma prawa odmówić przyjęcia zwrotu, może pomniejszyć środki do zwrotu, dlaczego się na to zgodziłeś? Ty jako kupujący nie musisz także odsyłać z paragonem>wystarczy potwierdzenie o zakupie a jak odsyłasz przez Allegro to masz je w systemie, otwórz dyskusję i tam wszystko opisz i jak chcesz zwrócić to opisz sytuacje, masz tam pomoc Allegro:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa Co to za nowe praktyki sprzedających? Oczywiście jak zakup konsumencki>od firmy bo prywatny nie musi przyjmować zwrotu bez podania przyczyny.
@LEW433 zgodził się zapewne dlatego, że lepiej mieć opaskę niż zwrot 1zł
Tego nie neguje, tylko napisałem że nie ma prawa odmowy przyjęcia zwrotu, nie znamy szczegółów.
Sprzedający napisał że towar nie nadaje się do odsprzedaży a nie jest to duża kasa więc przyjąłem tylko komuś może pasować ten produkt a paragonu nie mam więc jakby gwarancja się kończy ? Nikt nie będzie za kilka miesięcy mnie prosił o potwierdzenie zakupu raczej