Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Zakupiłam towar który był nie zgodny z opisem. Odesłałam go i otrzymałam wiadomość że paczka została zgubiona.
Teraz status pokazuje jako dostarczony do sprzedającego ale ten odmówił mi zwrotu pieniędzy.
Karze mi napisać oświadczenie że zrzekam się od niego kosztów, niby potrzebne jest mu to do wyslania dla in post. Albo żebym sama kontaktowała się z kurierem
Przesylka została odesłana 20-go grudnia.
Czy sprzedający nie powinien zwrócić mi kosztów zepsutego towaru i sam walczyć z in post? Dodam że paczkavodeslana kodem od niego.
Z góry dziękuję
@Client:124830360 bez wymaganego oświadczenia nic nie ruszy , nie chcesz wysłać to pisz do allegro , to z portalem Masz umowę dotyczącą zwrotów .
Statusy zwrotów czasem się mylą to raz.
Sprzedający zapewne właśnie chce Ci wrócić koszt zakupionego towaru i sam walczyć z inpost. Jednak do złożenia reklamacji potrzebuje tego oświadczenia, jest to wymagane przez Inpost (chodzi o to by tylko jedna strona składała reklamację). Nie napiszesz tego to on nie będzie mógł złożyć reklamacji. Odrzucą mu ją na wstępie za brak wymaganych dokumentów...
Zawsze możesz sama złożyć reklamację. Jeśli nie chcesz tego pisać. Ale też mogą zawołać. Pamiętam kiedyś klient reklamował (jako prywatna wtedy sprzedałam) i też zgłosił się po to oświadczenie, choć to ja byłam sprzedawcą... Gdyby nie to to nawet nie wiedziałabym, że coś było nie tak...
Ma zwrócić w ciągu 14dni max od daty odstąpienia od umowy zakupu, masz skuteczne nadanie zwrotu, Smart to allegro jest stroną więc w zasadzie oni powinni się tym zając ale zwalają na innych, otwórz dyskusję tam masz pomoc Alelgro: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa