Odpowiedzialność za przesyłkę SMART

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kupiłem przedmiot z wysyłką SMART. Przesyłka (onebox) zaginęła. Sprzedający twierdzi że paczkę wydał kurierowi i żebym kontaktował się zw tej sprawie z Allegro, bo to ich paczka. W regulaminie Allegro jest napisane że nadawcą przesyłek SMART jest Allegro. Allegro odsyła do sprzedawcy i twierdzi że sprzedawca powinien wysłać drugą paczkę. O co tu chodzi?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zawsze na Allegro nawet ze Smartem, przy zakupie konsumenckim odpowiadał sprzedajacy i zawsze kupujący składał reklamację sprzedającemu a to on (osobiście) albo poprzez Allegro składał reklamację przewoźnikowi.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wprowadzą pani w błąd wszystkich brak wiedzy nie upoważnia do pisania takich bzdur przy smarcie moment przekazania jest w momencie przekazania paczki kurierowi.nic z tym nie możecie to na was spoczywa obowiązek załatwienia reklamacj.sprzedawca powinien przekazać wam wszystkie informacje o przesyłce.
- « POPRZEDNIA
- NASTĘPNA »