Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Szanowni Panstwo, nie moge wystawic negatywnego komentarza, bo nie dokonalem zakupu, dlatego ta droga chce zglosic nieakceptowalne dla mnie zachowanie sprzedajacego. Zadalem pytanie otwarte na temat produktu - chodzilo o srednie zuzycie gazu podgrzewacza przeplywowego do wody. DOstalem odpowiedz cyt: "tak". Zwrocilem uwage, ze odpowiedz jest kompletnie nie na temat, na co dostalem kolejna odpowiedz, wysoce zlosliwa, cyt:
"Dziękuję za lekcję języka Polskiego.
Żeby nie być dłużnym pozwolę sobie zwrócić uwagę iż w języku polskim mamy swoje znaki a słowa "zzycie" nie znalazłem w słowniku.
Prosze wybaczyć ale w związku z tonem Pana wypowiedzi nie mam ochoty udzielać Panu bezpłatnych lekcji fizyki.
Andrzej [edycja]"
nazwa sprzedajacego - [edycja]
Oczywiscie nie bede wiecej kupowal u tego sprzedajacego.
Pozdrawiam
Jacek [edycja]
@drekenzes od samego początku podejrzewałem ,że to tak właśnie było , niemniej chciałem zwrócić uwagę autora wątku na to ,że na jego niby wydać by się mogło banalne pytanie nie ma jednak prostej odpowiedzi .
@L_and_T_DG Widzę że osiągnąłeś mistrzostwo w zadawaniu niemądrych prowokacyjnych pytań a potem dziwisz się i usiłujesz oceniać odpowiadających. Wydaje ci się że masz prawo tak postępować?
To ja zadam ci pytanie. Chcę kupić grzejnik elektryczny lub gazowy, na "wszelki wypadek" bo może zima, a może awaria ogrzewania. Pytanie brzmi: Jakie będę miał średnie zużycie prądu lub gazu w tym roku?
Analogiczne pytanie zadałeś sprzedającemu.
NIe ma glupich pytan, sa tylko glupie odpowiedzi. Odpowiedzialbym, ze to zalezy od wielu czynnikow i prosze o sprecyzowanie pytania. Grzecznie i rzeczowo. Oczywiscie, ze mam prawo zadawac pytania, bo chce kupic przedmiot i nie znam sie na tym, wiec prosze o informacje tego, ktory ma interes sprzedac.
@L_and_T_DG Po prostu nie jesteś w stanie ocenić trafności odpowiedzi sprzedającego. Nie ten poziom.
Taki jest świat, nie każdy potrafi zrozumieć geniusza.
@L_and_T_DG Twoje powtórne pytanie nie było ani grzeczne ani rzeczowe, było najzwyczajniej prostackie. Jak na nauczyciela - żenujące, jak cały ten temat.
@drekenzes @br. rozumiem, że macie inne zdanie co do tego, która strona w tej sytuacji ma rację, ale proszę was o zachowanie kultury wypowiedzi na forum i powstrzymanie się od personalnych wycieczek względem autora postu.
@Syrena_zT jak widzisz wypowiadają się tylko sprzedawcy , a dlaczego ? ... dlatego ,że doświadczyli nieuczciwości klientów oczywiście przy poklasku allegro . Autor wątku wspomniał ,że jest osobą wykształconą ,więc po pierwsze - orientacyjny przepał urządzenia bez problemu powinien wyliczyć podstawiając zmienne parametry według swoich preferencji , a których nawet nie spróbował podać sprzedawcy zadając po mojemu ogólnikowe pytanie .
Do czego zmierzam , to po drugie .... czy autor wątku jako osoba z wykształceniem nie potrafi powiązać ze sobą paru cyferek i złapać choćby orientacyjnie potrzebnego parametru ...czy / tu już moja fantazja / ma zamiar za parę miesięcy podpierając się wyliczeniem sprzedawcy złożyć reklamację ... bo doskonale wie ,że jest zbyt dużo zmiennych , żeby to poprawnie wyliczyć .
@mdrogeria nie wiem, dlaczego wypowiadają się tu wyłącznie sprzedający, natomiast przekonana jestem, że takie doświadczenia, o których piszesz, są po obu stronach i niejeden klient mógłby też napisać o nieuczciwości jakiegoś sprzedawcy.
To, że ktoś jest wykształcony w jakiejś dziedzinie, nie oznacza, że musi się znać na wszystkim. Autor zadał pytanie sprzedającemu, zakładając, że jako osoba sprzedająca towar może mieć w tym obszarze wiedzę.
Piszecie tutaj, że autor wpisu powinien sam sobie odpowiedzieć na swoje pytanie, a z drugiej strony, jak klient nie dopyta i się pomyli, a później towar zwraca, to nie jesteście zadowoleni.
@Syrena_zT dlaczego wypowiadają się sprzedawcy już napisałem i żaden temu nie zaprzeczy , jakoś nie widzę w wątku wypowiedzi klientów . Nie trzeba matematycznego wykształcenia żeby utworzyć proste równianie bo tego uczą w podstawówce ,ale jako osoba wykształcona powinien w chwili wątpliwości pomyśleć o wielu niewiadomych w tym równaniu występują .
Zgodzę się ,że ów sprzedawca nawet nie spróbował wyjaśnić autorowi wątku i to jest naganne ,a @L_and_T_DG jako pedagog powinien wymagać w stosunku do siebie przynajmniej tego co wymaga od swoich uczniów .
@Syrena_zT Chodzi o to, że "wykształcony nauczyciel", który innym wypomina brzydkie zachowanie, sam zachowuje się tak samo albo i gorzej. Stąd wycieczka. I zwłaszcza że to nauczyciel. Innych poucza, a sam to co? Odzywki z z pytaniami i zdaniami zamkniętymi i otwartymi było kulturalne? No nie było.
@Syrena_zT Dziękuję za przypomnienie o zachowaniu tzw. "kultury wypowiedzi" ale chciałbym uprzejmie przypomnieć że to najpierw autor zapomniał o tej zasadzie i usiłował jako pierwszy oczernić sprzedającego, bo rzekomo udzielona odpowiedź mu "nie pasowała"
Szkoda że zapomniałaś o przypomnieniu właśnie jemu, który się mieni być inteligentem...
A przy okazji małe sprostowanie, nie wypowiadają tu się sami sprzedawcy, ja jestem z reguły kupującym i dawno niczego nie sprzedałem.
Nie wiem, jak to prosciej napisac. Bez wgzledu na tresc pytania i tresc odpowiedzi oczekuje, ze odpowiedz bedzie udzielona w uprzejmym tonie, z szacunkiem do kupujacego. WIec dyskusje na temat, czy pytanie bylo sensowne, sa bezsensowne. Bo tu nie chodzi ani o tresc pytania, ani o tresc odpowiedzi, tylko o stosunek do kupujacego. I nie ma sensu tluamczyc, dlaczego ten stosunek jest taki alb inny, bo mnie to kompletnie nie interesuje, dlaczego ktos jest gburem. I tyle w temacie. Pozdrawiam.
@L_and_T_DG Sęk w tym, że ty też okazałeś się gburem - można rzec, swój trafił na swojego.
Popieram, oczywiście że wiadomo kto jest gburem . I tyle w temacie...