anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Odrzucane płatności przelewem tradycyjnym

McKeen-beef
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry. Podczas zakupów na firmę wybieramy tradycyjny przelew ponieważ potrzebujemy w naszym systemie mieć dane odbiorców. Sporo sprzedających anuluje nasze zakupy, strzelam że prawodpodobnie przez to, że przelew dochodzi w dłużej niż 24/48 godziny. Czy jest na to jakiś złoty środek?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@McKeen-beef Cześć. Podejrzewam, że powodem są nieprawidłowe dane na przelewie. Pamiętaj proszę, że wszystkie dane muszą się zgadzać. Możemy to dla Ciebie sprawdzić. Prześlij nam proszę potwierdzenie przelewów przez formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=be75077e-068a-4cee-b31d-9e532383f52d&subjectId=79614a9e-9... 

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@McKeen-beef Niezaleznie od tego jaką metodą opłacasz zakupy, sprzedający nie ma możliwości anulownia zakupu. Błąd może wynikać z tego co napisała @ko_alka 

oznacz moderatorów