Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Podczas zakupów na firmę wybieramy tradycyjny przelew ponieważ potrzebujemy w naszym systemie mieć dane odbiorców. Sporo sprzedających anuluje nasze zakupy, strzelam że prawodpodobnie przez to, że przelew dochodzi w dłużej niż 24/48 godziny. Czy jest na to jakiś złoty środek?
@McKeen-beef Cześć. Podejrzewam, że powodem są nieprawidłowe dane na przelewie. Pamiętaj proszę, że wszystkie dane muszą się zgadzać. Możemy to dla Ciebie sprawdzić. Prześlij nam proszę potwierdzenie przelewów przez formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=be75077e-068a-4cee-b31d-9e532383f52d&subjectId=79614a9e-9...
@McKeen-beef Niezaleznie od tego jaką metodą opłacasz zakupy, sprzedający nie ma możliwości anulownia zakupu. Błąd może wynikać z tego co napisała @ko_alka